2 Mayıs 2013 Perşembe

NOSTALJİ

MİGROS'un Nostalji ambalajlı ürünlerini tesadüfen bir alışverişimiz esnasında gördüm, bazı gerçek dışı ambalajlar yanında beni çocukluğuma götüren ambalajları görünce gözlerim doldu. 

Benim çocuklarım biraz fazla hassas sanırım, özellikle de konu ben olduğumda anında yüzümü okuyor, değişen ruh halimi hemen anlayabiliyorlar. Özellikle paşa bu konuda fazla iyi :) Durumu ilk fark eden o oldu, bende VİTA'nın bir zamanlar KKK 1. Numaralı Dikimevi İşçisi olan babamın sayesinde evimize girişini, TİPİTİP ile yaşadığımız minik mutlulukları, ALO ve OMO'nun hala aklımda kalan "dahiyane" reklamlarını tek tek anlattım. Rabbime bin şükür son derece olgun, düşünceli ve zeki bir oğlum var ki kardeşinin içinde oturduğu alışveriş arabasını da alarak sessizce yanımdan uzaklaştı ve beni çocukluk anılarımı gözümün önüne tek tek seren minyatür MİGROS arabası ile baş başa bıraktı...



Bizim kuşaktan olup da bunları hatırlamayan varmıdır ki? :)








Hiç yorum yok: