30 Nisan 2013 Salı

SÜT YUMURTA REÇEL


Özellikle yaz geldiğinde fırsat sitelerinden kahvaltı fırsatları satın almaya bayılıyorum, diğer türlü hafta sonu rehavetiyle geç kalkınca bir de üstüne aç aç yol gitmeye üşeniyorum da :) 

Bu senede açılışı "süt yumurta reçel" ile yaptık. Paşa kahvaltıda sızma zeytinyağı, kuru domates, farklı çeşit peynirler gibi değişik alternatifleri sevdiğinden hadi bu sefer Ege kahvaltısı alayım dedim. Bir hafta önce aradığımda rezervasyon için geç kaldığımı öğrendim bu sebeple bu sefer çarşambadan rezervasyon için aradığımda cumartesinin dolu olduğunu öğrendim, yoğunluğa bakarmısınız :) Allahtan pazar için yer buldum yoksa önceden söylemek gafletinde bulunduğum Paşanın dilinden bu sefer kurtulamazdım. :)

Kadıköy, Bahariye, Sanatçılar sokağında bulunan mekan'ı daha önce görmüşlüğüm olduğundan ve kuzuların tramvay ile yolculuk yapmasını da yol planını metro - tramvay olarak planlamıştım ama tramvay saatine denk gelememekten korkuyordum. Allahtan korktuğum başıma gelmedi ve tam metrodan çıktığımız dakikada tramvaya denk geldik. Paşa için incelenesi, Küçükhanım için ise şaşırtıcı ama kısa bir yolculuktan sonra Sanatçılar Sokak'ın başında indik. Her ne kadar sokaktaki farklı el emeği ürünleri dükkanları kapalı olsa da bizimkiler vitrin incelemekten kendini alamadı.

Çok kısa bir beklemeden sonra az önce boşaltılmış ve temizlenmeyi bekleyen masamıza yerleştik ama yoğunluktan servisimizin açılması biraz zaman aldı. Biz de bu zamanı masamızda bize eşlik eden bu zavallıcık ile oyalandık :)





Sonunda benim 2 kişilik diye "orta hallice" şeklinde hayal ettiğim ama bana göre sadece 1 kişiye yetecek kadar olan "azıcık" kahvaltımız servis edildi. Bir sızma zeytinyağı bile olmayan "EGE KAHVALTISI"nın içerik olarak da miktar olarak da yeterli olmadığını düşünmekte haksızmıyım ki acaba ?

Paşaya menüden ek seçmesini söylediğimde tekrarlıyorum ki "EGE KAHVALTISI"na mıhlama/muhlama ekleyeceği hiç aklıma gelmemişti :)


Sonuç olarak, beklentimin altında ama eğlenerek ve keyifle kendimize bu eksikliği hissettirmediğimiz bir kahvaltı organizasyonumuzu daha Kadıköy turu, miss gibi yosun kokusuna çay ekleyerek sonlandırıp saat 15.00'de paşayı dershanesine yetiştirecek şekilde gerçekleştirmiş olduk...

Tavsiye edermiyim ? Belki hafta içi daha sakin bir zamanda denerseniz EVET ama hafta sonu için düşünüyorsanız bir kere daha düşünün derim...




Hiç yorum yok: