2 Mayıs 2013 Perşembe

NESFİT BALLI BADEMLİ

Tavsiye kanalı'nın birbirinden güzel kampanyalarından biri sayesinde NESFİT BALLI-BADEMLİ ile tanıştım...

NESFİT ürünlerini, özellikle de Kırmızı meyvelisini çok severek tüketiyordum fakat benim gibi tatlı ile arası hiiç de iyi olmayan biri için içeriğindeki şeker oranı biraz fazla geliyor. Ancak diğer gevrekler gibi sütü gördüğünde hemen hamurlaşmaması, meyvelerinin tadını alabiliyor olmak, vs gibi sebeplerden dolayı seçimim her daim NESTLE NESFİT olmuştur. 


İtiraf etmeliyim ki hem BAL hem de BADEM benim normalde tercih etmediğim, kırk yıl yemesem aramayacağım ürünlerinin başını çektiğinden ilk etapta pek de sıcak yaklaşmadım :) hatta eski şirketime gelen kargoyu gidip teslim almam bile neredeyse 3 haftayı buldu ve bu sebeple kampanyaya rapor yazma tarihini bile geçirdim sanıyorum ama yaz başı yani "otomatikman fazla kilolara müdahale sezonu" tarafımdan açılmış olduğu ve elimdeki NESFİT KIRMIZI MEYVELER paketimin de henüz bitmesi sebebiyle kendisini denemeye karar verdim. Bu kadar geç kaldığım için pişmanım... İçeriğindeki bal oranı hiç de rahatsız edici değil, bademler file kesim ve süper bir görüntü ama yine tatlı oranı yüksek.


Sonuç olarak, NESFİT BALLI-BADEMLİ tarafımızdan denendi, onaylandı ve TAVSİYEMİZDİR efendim :)
 




Hiç yorum yok: