24 Mart 2009 Salı

… SEVİYORUM 5/2/2009

Banyodan yeni çıkmış halimi seviyorum,
Ellerimin temiz halini seviyorum,
Kot giymeyi seviyorum,
Üzerinde rahat ettiğim tüm topuklu ayakkabıları seviyorum,
Saçlarımın fönlü olmasını seviyorum,
Güneşli havalarda deniz kenarında koşmayı seviyorum,
Rüzgar olmadığı zamanlarda yağan yağmur altında dolaşmayı seviyorum,
Yanında rahat olduğum insanları seviyorum,
Doğallığı seviyorum,
Köfteyi seviyorum,
Çikolatalı tatlıları seviyorum,
Salıncağı seviyorum,
Bir sandal kiralayıp biraz açıldıktan sonra içinde uzanıp kitap okumayı seviyorum,
Dışarıda yapılan kahvaltıları seviyorum,
Meyve suyunu seviyorum,
Aranmayı seviyorum,
Güzel haberler duymayı seviyorum,
Jet hızıyla gazete okumayı seviyorum,
Sessiz ve doğal ortamları seviyorum,
Kitap okumayı seviyorum,
Yaz’ı seviyorum,
Fotoğraf çekmeyi seviyorum,
Seyahat etmeyi seviyorum,
1-2 günlük kısa tatilleri seviyorum,
Kış günleri yemek başlangıcında içilen bir tas sıcak çorbayı seviyorum,
Sevdiklerimden iyi haberler almayı seviyorum,
Hediye vermeyi seviyorum,
Hediye almayı da seviyorum,
Uzun kolyeleri seviyorum,
Renkli çorapları seviyorum,
Boy boy, renk renk çantaları seviyorum,
Dekorasyon dergilerini seviyorum,
Canlı renkleri olan tüm ev dekorasyon ürünlerini seviyorum,
Lila, mor tonlarını seviyorum,
Boyama kitaplarını seviyorum,
Spor yapmayı seviyorum,
Sevdiğim müziği defalarca peşpeşe dinlemeyi seviyorum,
Komedi programlarını seviyorum,
Yolculuk esnasında radyo dinlemeyi seviyorum,
Cam ürünleri seviyorum,
Keyifli zamanlarımda vitrinlere bakmayı seviyorum,
Tek başıma uzun yürüyüşleri seviyorum,
İşim olmasını seviyorum,
………


YAZININ YORUMLARI

hussoloji
en son şıkkı ben de seviyorum:-)Bir de spor yapmayı…

mavianne
ne kadar güzel sevdiklerini sıralamışsınne çok mutlu olunacak şey var değil mi bunları görebilmek harikaöptüm seniiii

aysegelin
Cok güzel şeyler seviyorsun.. Okurken bende cok sevindim :) Bir ara bende yazıyım :)

FZ
ben bu siteye nerelerden geldim unutum ama yazdıklarınızı okuyunca sevindim, şükrettim be de :)

çileklisüt
Tam bir freedom woman’sın yani :) Yay üssü Yay hatun tabi sevmez mi özgürlüğü :)
***************
Ahhhh özgürlüğüm ahhhh :p :)

Hiç yorum yok: