24 Mart 2009 Salı

GÖZ BANYOSU 6/02/2009

Bu yazıda bu açıklamanın dışında başka yazı olmayacak.
Fazlasıyla geniş fotoğraf arşivimden seçtiğim 15 “mükemmel ötesi” fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim o kadar…
































YAZININ YORUMLARI

mavianne
süperrrrrrr çok beğendim sağolasın

¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜®
mükemmel kelimesi gerçekten cuk oturmuş :) o fare gerçekten kahve mi yiyor yahu hehehe ona çok güldüm bi de en baştaki serçe favorim dünya tatlısı bişeymiş (^_^)
*******************
Görünce ben de çok şaşırmıştım ama evet sanırım kahve kemiriyor

moonsun11
Fotograflar muhtesem :) Ruhum dinlendi fotograflara bakarken :) Guzel bir hafta sonu diliyorummm :)

mavianne
gerçekten de çok güzeller teşekkürler
*****************
Canım ben sana teşekkürler ederken sen de yorum yazıyormuşsun bu 2. kez oluyor :)

ERDAL ERDOGDU
ne bunlar abla yav, hamilelikte grip, göz banyosu, filan..
lütfen bayanlara özel yazılar yazmayalım, he diyorsan kardeşlik senin ne işin var bu kadınlar hamamında diye, gelmem bi daha görürsün :)
********************
Aşkolsun hiç dermiyim senin burda ne işin var çok ayıp çoook :/Tamam bayanlara özel yazmayayım da bunları yazan bayan be kardeşlik onu ne yapacağız :)












1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

gerçekten de harika footğraflar
keşke biz de böyle muhteşem footğraflar çekebilsek