16 Mart 2009 Pazartesi

NEREDEN BİLDİRİYORUM 4/12/2008

Haber yada gezi programlarında sunucu ‘arkadaşımız bilmemkim bilmemne şuradan bildiriyor’ dediğinde sanki karşıma bilmediğim görmediğim bir yaratık çıkacakmış gibi ekrana kitlenirdim çocukluk dediğimiz yaşlarda. Ne çok isterdim hep o biryerlerden birşeyler bildirenlerden olmayı Kısmet diyor gider ayak yitirdiklerimi düşünüp keyfimi kaçırmak istemiyorum.

Giderayak ? Bu akşam 17:00 itibariyle şirketimle ilişiğimi kesiyorum 15 Aralık sabahına kadar. 18:15 itibariyle BOSTANCI’dan kalkıp YALOVA/ARMUTLUYA giden denizotobüsünde olacağım inşallah. Pazar akşamına kadar yazın cıvıl cıvıl olup kışın çok daha sakin, kendine özel, bana daha uygun bir mekanda kafamı dinlemek (aslında dinlemek değil dinlendirmek) istiyorum. O kadar yormuş, o kadar bezginleştirmişim ki kendimi bu 3 günlük minicik kaçamağa bile karar vermek 2 günümü aldı. Annem, bakıcımız, ben ve kuzucuklarım.

Hayalimde, uzun orman yürüyüşleri, kuru yaprak sesleri, rüzgar uğultusu, dalga sesleri, etrafında kimsenin olmadığı bir şezlongda oturup saatlerce kitap okumak, vs. gibi şeyler var. Aslında 30 yaşındayım (yok yok daha değilim 8 gün sonra olacağım ;) ama nasıl ve nezaman tükettiğimi bilmediğim halde, gürültü, dans, müzik, deniz, kum, güneş içerikli tatil için bu kadar heves beslemediğimi fark ettim. Ya da şu an kış havasındayız ve ben “farkındalığımı”* kullanarak an için hevesleniyorum. Yaz aylarında olsak başka türlü düşünürdüm sanıyorum.

* Elimde Evrim Çalkavur ve M. Yavuz Durmuş tarafından yazılan hayatı Yorgun Yaşamayanlar kitabı var ve bu ‘farkındalık’ mevzusu bugün okuduğum bölümden :)

http://www.birtabak.com/ sayesinde tanıdığım, değerli kardeşlerimden biri Hüseyin Mert (görüldüğü gibi birtabak.com yalnızca mutfakta süper (!) olmanızı sağlamıyor, arkadaş çevrenize çok değerli insanlar katmanızı da sağlıyor :) blogumu tuttuğum mekan konusunda beni MİM’lemiş. Orjinal ismi “Mim - Nasıl Bir Ortamda Blogluyorum” Ama türk blog yazarları “blog” kelimesini türçlemeştirme çalışmalarına başladığından beri farklı alternatifler de kullanıldı. Değerli lardeşim de bu MİM’in ismini “Günlük Yazıyorum” olarak değiştirmiş. Bana her ikisi de uyar :D
Bilgisayarım, nazarlığım ve Hemen arkamda bulunan 2 adet
panodaki oğluş fotoğrafım :D camdan görülen manzaram
Masamın küçük misafirleri.
Denizkabuklarım, uğur böcekli kağıt tutacağım,
2 miniş cam biblom ve şu aralar pek bir
gıcık olduğum rahat ayıcıkım

Burası işyerindeki masam ve bilgisayarım. Daha sonra evdekini de çekersem eklerim. Çünkü günün 10 saatinde buradayım ve kendisinin yazılarını okuduğumu bilen bilmeyen bir çok arkadaşımı buradan takip ediyorum. Fotoğraf makinem yanımda olmadığı için eldekiler üzerinde yaptığım çeşitli rötuşlarla sunuyorum )
Şİmdi geldik işin en zevkli kısmına,
Kardeşlik (hadi bakalım şu two laptop’unu görelim bakalım ), çileklimmmm, minik kuzucum veee mutlu çocuklar’ın hamarat, zeki, mutlu ve çok yakında meşhur olacak annesi buyrun sıra sizde ) ( Güzel yüzlü meleğim, Bu aralar çok meşgulsün diye sana paslamadım ama vakit bulursan sen de yaz bu MİM’i olur mu? )

YAZININ YORUMLARI


ayseglin
oooo cok iyiii. Biraz kafan dinlenir. 3 gun bile olsa yeterde atarat bile, yeterki biraz uzaklas dimi ablacigim. Valla benim kafam suan coook rahat :d Mim konusuda cok guzelmis.

HMERT
Böyle yaprakların hışırdayarak yerlerde süründüğü, rüzgarla birlikte kanatlandığı, bir de küçük bir yerde hafif buğlu pencereli bir mekanda sıcacık demli bir çay içerseniz eminim mübarek ruhunuzun düzenli bakımı tam olarak yapılmış olur. bir de benim gibi saadece resmine bakıp “of offf” diyen kardeşlerinize de anlık fotolar şeklinde “işte şurda şunu yaptım ciik” diyerekten bir yazı yazmanızı sizden istirham ediyorum. Biz de sanal bakım yapalım de mi?
Çok şükür çapımız yarıçapımızdan büyük :d Ehh yani ;)

CeYDa
Bol keyifler diliyorum:)Bu arada dogumgünümüz ayni aydaymis :D
Masanin kücük misafirleride sevimlilermis:) Renk katarlar etrafina, bende severim sevimli minik seyleri.

kalderavolkan
@Ayşe’m öyle huzurlu, öyle sakin bir yer ki burası geldiğime son derece memnunum. Anacımda, kuzularımda yanımda. Allahtan daha ne dilerim :D Sana da paslayacaktım ama evinde değilsin, asıl görmek istediğim yeri gösteremezsin diye elimde kaldı :D
@Senin için demli bir çay içtim güneşin batışına karşı kardeşim ve andım kulakların çınlasın diye:D Bol bol fotoğrafda çektim/çekiyorum. Her şey sanaldan gezen kardeşlerim içün :p :D
@ahh ceyda’cık nasıl keyif gerçekten … Hadi yaaa kaçı?Renk valla ben de çok severim küçük objeleri.

matrakiye
bayramın kutlu olsun. Umarım hoş bir bayram geçirirsin.

tUaNa
Ailenle ve sevdiklerinle birlikte, neşe içinde geçireceğiniz daha nice bayramlar diliyorum canım. Sevgilerimle…

¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜®
mutlu hayırlı mübarek bayramlar ablam :D

Erdal ERDOGDU
zaten abla sana blogla diye maaş veriyor şirket, bi de arada beni gıcık etme imkanında işin ikramiyesi… :D abla benim bi laptopum eskiydi, 2004te almıstım,hp hala genelde onu kullanıyorum, okuldan yeni bi hp verdiler,linux olduğu için pek kullanmadım,şimdi yurtta dolabımda uyuyor ama babamın ondan haberi yoktu bana bitane hediye laptop almış, yani makineleri 3ledim, bitane de masa üstüm var :D
bu da mı mim şimdi, içimiz dışımız, işimiz gücümüz mim yani :D en yakın zamanda cevaplayacağım :D
Erdal ERDOGDU
artı olarak, o kumsala, o sezlonglara sor beni, 180-200 kişi insan yığını, dalga sesleri ve yakamozlar, ve benim cırtlka sesime eşlik eden insanlar, ah ulan ah :p
kalderavolkan
Çok sordum da cevap verecek ne bir şezlong ne de insanoğlu bulamadım kardeşlik. Fotoğraflarda da göreceksin her yer boş ve sakin di :D

mevsimlergibi
mutlu bayramlar hoş bayan bu mimi bayram sonu cevaplayacağımdır inşallah ..
bu arada iş yeri masasının üstünde o keyif çatan ayının olması başka bi eziyet olsa gerek 10 saat çalıştığına mı yanacan ayının çattığı keyfi çatamadığına mı :) mazoşist misin yawf acı çekmeyi seviyosun sanırım :pPp :d

SeiNeP
aaa bende mimlenmişimm görmediydim :Dapla ben bnuu : ) cvp vericiiim en kısa zamanda :)

bunu düzenle 15 Dec 2008 9:38 pm BİR KAFADAN HER SES » Blog Archive » İşte Üretim Fabrikam
[...] mimlemişti HMert, Kaldera & Volkan’ın anneçi (canımm doğum gününü kutlamayı unuttuğum için çok üzgünüm HAPPY BIRTHDAY TO YOU yani [...]

Hiç yorum yok: