16 Mart 2009 Pazartesi

MELEK OLAN ANNELER’E 25/11/2008


Sevgili Arkadaşlar,

Van İlimizin, Gevaş İlçesin de bulunan YUNUS EMRE İLKÖĞRETİM OKULU’na yardım organizasyonu düzenlemek istiyoruz. Oldukça güç şartlarda okuyan yavrularımızı bir an olsun mutlu etmek istiyoruz. Bu, hepinizin katkılarıyla gerçekleşecek bir faaliyet o yüzden sizleri bu organizasyona bekliyoruz.
Okulda ki öğrencilerin, üzerlerine giyecek montlarından tutun, kalem, defter, ufacık bir silgiye dahi ihtiyaçları var. Sizlere şunları bunları, gönderin demiyoruz. Gönlünüzden veya bütçenizden ne geçiyor ise o oranda yardım edebilirsiniz.

Yardımlarınızı, Kargo veya PTT yoluyla gerçekleştirebilirsiniz.

Yardımlarınızı, Okulun Öğretmenlerinden, (Sitemizin Moderatörlerinden Esra KAAN’nın abisi); VEYSEL KEMAL BİLGİN karşılayacak.

Gönderdiğiniz yardımlar fotoğraflanıp sitemize koyulacak ve öğrencilere teslim edilecek.

Adres: YUNUS EMRE İLKÖĞRETİM OKULU – GEVAŞ – VANTE SLİM YETKİLİSİ: VEYSEL KEMAL BİLGİN YETKİLİ
TEL: 0505 704 63 02
Saygılarımızla
Anne ve Melek
YAZININ YORUMLARI

aysegelin
İnşallah onlara yetecek kadar cok yardım toplanır. Yardım etmeyi çok istiyorum. İnşallah gitmeden birşeyler ayarlayabilirim.

kalderavolkan
İnşallah Ayşe’m inşallah..

yusuf
selam karşılıklı linke nedersin benseni eklim bloga sende beni ekle benseni şimdi ekliom…

Moonish
Insallah bu kis cocuklarin rahat gecircegi kadar yardim toplanir..Tum kalbimle dua edecegim onlar icin

mavianne
ben de katılmayı çok isterimteşekkürler haber verdiğin için

Hiç yorum yok: