16 Mart 2009 Pazartesi

BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN 8/12/2008

YAZININ YORUMLARI

Erdal ERDOGDU
sevgili ablalığım, sen tatilden daha dün gel, sonra bana bıdı bıdı yap, elimi öpmeye gelmedin diye :) daha bayram bitmedi, daha benim tatilim bitmedi, cat kapı geliveririm, sonra yok niye geldin, yok enişten kızar mızar ben dinlemem :):)akabinde ve detayında ben istanbuldan ayrılana kadar, sen o meshur penceren önünde benim yollarımı gözleyiver, bu kara çocuğun her an gelebiletesi var :)artı olarak ellerinizden (alnıma koymadan) öperim, saygı ve selamlarımı sunar, sağlıklı mutlu huzurlu, yumurcaklarında ve sevdiklerinde pamuk şeker tadında bayramlar dilerimmmm… :)

fulya
iyi bayramlar ablacım

E. Ali
Sizin de bayramınız mübarek olsun. Ailece bayramınızı kutlarım.

Erdal ERDOGDU
Abla daha bayram bitmedi harclık vermek isteyen olursa blogumda ki reklamlara seve seve, bayram seyran dinlemeden tıklayabilir,sonuc itibari ile ögrenciye yardım etmek lazım di mi ? :)

Iztanbul
Bayramin mübarek olsun ablaaa :)nice bayramlara insallah :)

Hiç yorum yok: