24 Mart 2009 Salı

MUTLU YAŞLAR KARDEŞİM 26/01/2009

Biliyorum şu sıralar çok sık “O”ndan bahsediyorum ama ne yapayım pek bir üst üste geldi
Bugün kardeşliğimin doğum günü. Şu saat itibariyle henüz kendisinden haber alınamamıştır ama olsun ben kutlamalara devam edeyim elbet biyerden ses verir :/


KARDEŞLERİN EN EFENDİSİ, EN SAYGILISI, EN GÜZEL KALPLİSİ; DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN. TÜM AİLEN VE SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE NİCE GÜZEL, SAĞLIKLI, MUTLU YAŞLARA ERESİN İNŞALLAH.




Bu pasta senin için. Abla neden bu kadar büyük dersen; seni seven herkeze minicik bir dilim versek anca yeter herhalde diye bu kadar büyük olması gerekti :D
YAZININ YORUMLARI

moonsun11
Kardesinin yeni yasi kutlu olsun, mutlu yillarrr :)

CeYDa
Nice güzel yillara Erdal kardes.

Erdal ERDOGDU
Ablam benim, inan mahçup oluyorum, beni hayatında hiç görmedinn, bir kere bile sesimi duymadın, bir kere olsun karşında nasıl oturup nasıl takınacağımı görmedin. şu an bir hayalim, umarım bir gün yüzyüze görüşmek nasip olur ve ben seni inşallah mahçup etmem… KARDEŞLERİN EN EFENDİSİ, EN SAYGILISI, EN GÜZEL KALPLİSİ; bana bu cümleleri kuran ilk kişi değilsin ama çogu zaman hep sorarım kendime erdal sen gercekten bunları hakediyor musun diye, ben hep ezilirim bu sevginin bu saygının altında hep korkarım aldığımdan daha azını vermekten. bu da hep yükler yükler omuzlarıma ve omuzlarım her geçen gün küçülür.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN. TÜM AİLEN VE SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE NİCE GÜZEL, SAĞLIKLI, MUTLU YAŞLARA ERESİN İNŞALLAH. ben böyle cümleleri hep bir tebrikten öte bir dua babında kabul eder ve sonuna kocaman bir AMİİİİİNNNNN koymadan bırakmam.
Allah razı olsun, umuyorum ki bu Allah rızası dahilinde gelişen muhabbetimiz daim olur, yeğenlerimin büyüdüğünü görmek isterim, eğer Rabbim bana da o günleri görmeyi nasip ederse onların 2. bi halaları daha olmasını ve bunun da sen olmanı isterim.
ne kadar teşekkür etsem azdır, dün biliyorsun son finalim vardı, hamdolsun bitti ve bugün istanbula döndüm. o yüzden anca cevap yazabiliyorum, hakkını helal et..
moonsun ve Ceyda hanımlara da kendi adıma bir teşekkür etmek isterim, saolsunlar.

kalderavolkan
Ben senin notunu o fotoğraftan vermiştim biliyorsun :) O nedenle saygından, efendiliğinden şüphem yok kardeşim.Tebrik değil zaten kardeşim duam, sen amin demeden geçme :)

Ahh inşallah küçük m….lerin, Erdalların 2. halası olduğum günü de görürüm :p

Hiç yorum yok: