24 Mart 2009 Salı

TSM’Lİ GECE 22/01/2009

Nadirdir evde kendime ayırdığım zaman hele ki haftaiçi akşamlarında. Ama dün akşam Paşa erken yatınca Kaldera’da fazla ayakta kalamadı. Eh bu bulunmaz fırsattan istifade ben de en çok zevkaldığım şeylerden birini yaparak TRT kanalları arasında dolaşmaya başladım. (Bu arada elimde de Kardeşliğim için ördüğüm atkı var ;)





Bazen türkü bazen de Türk sanat Müziği programlarını zevkle izlediğim TRT4′de Nalan Altınörs’ün (Laf aramızda bu hatunun yüzünü çok beğeniyorum ben) sunduğu “Safalar Getirdiniz” adlı bir program vardı. Konuğu ise Kamuran Akkor. Gecede nostaljik klip görüntüleriyle Gönül Akkorda anıldı. Kıyafetler ne kadar abartılıymış yahu :P


Dinlediğim diğer parçaların isimlerini hatırlamıyorum açıkcası ama çok keyifli birkaç saat geçirdim onu hatırlıyorum:) Ancak son dinlediğim şarkı okadar keyifliydi ki ismini unutmamışım, İBRİŞİM ÖRMÜYORLAR
Youtube’den o şarkıya ait program görüntüsünü ekliyorum ama yayınladığımda göstermiyor o nedenle URL’sini yazıyorum mutlaka dinleyin, ben şu an dinliyorum :)
YAZININ YORUMLARI

Erdal ERDOGDU
ye iç gül eğlen dostlar, ehlen ve sehlen dostlar bu tip programların vazgecilmez sarkılarından biri :)
abla bu arada sen şaka maka haftaya bitiricen galiba atkıyı,hadi bakalım, kolay gele :)

kalderavolkan
E doğumgününe ne kaldı şurda, değil mi ;)

papatya
doğum günü mü dedi biri,14şubat diyip kaçayım bende:P
abla ya şu şarkı çok güzel,hiç dinlememiştim ama artık favorilerim arasında:)

moonsun11
Ccouklarin erken yatmasi senin icin cok iyi olmus canim benim :) Arada boyle minik molalara ihtiyac var galiba :) Atkiyi cok merak ediyorum :) Kocaman opucukler benden sana :)

çileklisüt
Yeni tema daha güzel olmuş bu arada bugün nasıl geçti gelince bana bi mesaj yaz emi çatlatma adamı Umarım iyi geçmiştir

SeiNeP
türk sanat müziğinii bende çok seviyorum aplaa ^_^ bunuu hiçç dinlememiştim..süperr bişeymiş ya çok beğendimmm

kalderavolkan
@papatya; sana da mı atkı öğrendiğim iyi oldu bilahare değerlendiririz doğumgününü merak etme .)) Çok keyifli değil mi:)
@Moonisim; Sorma güzelim insanın kendine ayırdığı 1-2 saatlik zaman o kadar değerli oluyor ki Az kaldı :) Basit düz erkek atksı yahu bu kadar süründüğüne bakmayın benim tembelliğim @Çileklim; eh işte kötünün iyisi diyelim :/ Yazdım yazdım :)
@seinep; Ciddimisin kız sende hiç o tip yok ama :) Keyifli şarkı ben de çok seviyorum

Hiç yorum yok: