24 Mart 2009 Salı

MİYALJİ VE DAVOS 30/01/2009

Hani şurada bir ağrı ve sıkıntılarından bahsetmiştim ya. İşte o misafirliğini bilmeyen ağrı nedeniyle bu sabah tekrar hastahanedeydim. Bana gelme sebebi MİYALJİ’ymiş. Hönk! yaaa ben de daha önce duymamıştım. (Duyanlardan özür… :) ) E doğal olarak bu durumda “Miyalji ne demekkkk?” dediniz değil mi?
“Bir ya da birden çok kas grubunun yerel ağrısını tanımlayan terim” miş. Birde şuradan okuyabilirsiniz. İşte bu rahatsızlığım nedeniyle hiç konuşmadan benimle anlaşan dokturumuz 2 adet ilaç yazmak ve bendenize bol bol kayısı tüketmem hususunda tavsiyede bulunaraktan odasından kışkışladı. İlaçların adını da sormayın canım zaten reçetem eczanede. Akşam ilaçlarımı teslim alıp kullanmaya başliciğim.
Merak buyuran, arayıp soran tümmmm dostlara da kucak dolusu sevgiler.

*******************************************

Hafta sonu tatili boyunca kuzularla daha fazla vakit geçirmek, temizlik yapmak ve alışverişe çıkmak gibi planlarım olduğundan dolayı evden PC başına geçmeyi düşünmüyorum. O nedenle yeterince istediğim şekilde olmayacak ama, Başbakanımızla dün akşam kalbimin hızlı hızlı atışları arasında nasıl gurur duyduğumu da yazmadan çıkamadım işyerimden.
İşte hürriyet gazetesinin ingilizce yayınyapan sitesine gelen bir kaç yorum;

AVUSTRALYA’DAN P. Stephen
Türk Başbakanı’na bravo demek istiyorum. Sonunda bir dünya lideri İsrail’in karşısına çıkıp bu sözleri sarf edebildi.

OHIO, ABD‘DEN A. Rahman
Ben Amerikalı bir Müslümanım. Başbakan Tayyip Erdogan’a Dünya Ekonomik Forumu’ndaki tavrından dolayı tebriklerimi nasıl ulaştıracağımı bilemiyorum.
Yalnızca Türkiye değil dünyadaki bütün Müslümanlar adına konuştuğunu düşünüyorum.
Teşekkürler Sayın Başbakan.

ILLINOIS, ABD‘DEN O. Najjar
Başbakan Tayyip Erdoğan‘a İsrailli politikaların karşısına çıkıp Filistinli çocukları öldürmelerinin kabul edilemez olduğunu söyleyecek cesaretinden dolayı teşekkür ediyorum.
Konu İsrail’e gelince politikacıların arasında böyle bir dayanışmanın görülmesi zordur. Herkes kapalı kapılar ardında eleştiri yapar ama kamuoyunun önüne çıkınca susar.
Birçok ABD Başkanı ancak görevden ayrıldıktan sonra İsrail hakkında doğruyu söyleyebilirler ve o zaman da artık iş işten geçmiş olur.
İsrail’in Gazze’de bıraktığı yıkımın ne kadar vahşice ve yanlış olduğunu söylemek için illa Hamas destekçisi olmaya gerek yoktur.
YAZININ YORUMLARI

Ayse
ohh cok rahatladim simdi canim ya, teshis kondu ya tedavisi artik kolay..miyalji oldugunu bende tahmni etmistim, hatta telde demistim ya sanada kas agrisidir diye ama kayisiyi bilmiyodum ;P
Davos a gelince; kesinlikle ayni fikirdeyiz, dun tuylerim diken diken oldu, duygu, gurur, mutluluk, saygi, sevgi hepsini birden hissettim izlerken…

Geyik Mühendisi
geçmişler olsun…

moonsun11
Canim benim neyseki ilaci var artik bu demektir ki tedavisi de var :) Benim de migrenim var, nasil bisey oldugunu tahmin edebiliyorum Kocamaaaan opuyorum seni :)

E. Ali
Geçmiş olsun. Doktorun tavsiyelerini ihmal etmeyin. inşallah tam anlamıyla kurtulursunuz. böyle durumlarda doktorun sözlerini ciddiye almamak o rahatsızlığın kalıcı olmasını sağlayabiliyor. halamın kızından biliyorum. basit bir rahatsızlığı :( gerçekten basitti tedavisi için doktorları ciddiye almadı) yıllardır sürüyor. kalıcı oldu gibi bir şey.

hussoloji
Tekrar geçmiş olsun…

papatya
ablam geçmiş olsun tekrardan.inşallah ilaçlarla birlikte ağrı sızı kalmaz:)
ah ah canım başbakanım o an gidip alnından öpesim geldi. o sırada ben Ankaradaydım (e bu arada döndüm) hiç birşey yazamadım sitede,sinir oldum zaten. şimdi yazsam olur mu bilmiyorum ama nasıl sevindim anlatamam. istanbulda olup onu karşılamaya gitmek isterdim ahhhh ahh

Hiç yorum yok: