24 Mart 2009 Salı

CAN SIKINTISINA BİRE BİR 3/2/2009

Çok kötü fena canım sıkılıyor. (Hiiç yazım kurallarına falan takılmak istemiyorum bilinçli bir şekilde yanlışlar yapıciim zaten bunalımdayım )
İşyerindeyim ama bugün için işim yok, varsa da bu gün başlamak istemiyorum. İçimden gelmiyor, kollarım kalkmıyor durumu yani.
Bu lanet ağrı gitmek bilmiyor, hapşırmak, öksürmek işkence oldu, aksi gibi gribim ve sık sık hapşırıyorum :/

Dün öğleden sonra misafirlerim vardı zaman nasıl geçti anlamamıştım bugün geçmiyor işte :/
İnternet bankasına girdim ezbere bildiğim hesap ekstremi inceledim, online Avon kataloğunu en az 40. kez inceledim, mail adreslerimi (2 adet) 3er dk arayla kontrol ettim, READER’de bulunan 84 ayrı adreste bulunan 128 yeni yazıyı okudum/özet halde okudum/1-2 cümle okuduktan sonra sıkıldım sildim, takip ettiğim adresi sayısını 118′den 84′e düşürdüm, en az 6 kez evi aramışım oğluş bile anne iyimisin bugün neden bu kadar çok aradın dedi, kadın blogları’na üye oldum, vs….. (Size canım sıkılıyor demiştim değil mi? :) )


Yazı yazmaktan da sıkıldım gidip limonlu bir soda almak istiyorum, gittim…

YAZININ YORUMLARI

Gülay
N****cım okuyorum okuyorum halini ama telden konusacam diye düşünerek buraya yazmamıştım, arayamadım.Geçmiş olsun. Umarım daha iyisindir..Kendine dikkat et

**************

Canım sen daha iş+ev düzenini oturtamamışsındır tahminimce o nedenle sorun değil, daha iyiyim teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: