20 Mart 2009 Cuma

KURABİ-YE / 18.12.2008

Uzun zamandır meleklerle birlikte mutfağa girmemişiz. Paşa dün akşam “Anne hadi kurabiye yapalım” dediğinde hatırladım bunu. Cumartesi günü SABAH Gazetesi’nin Örgü ve Çay Saati İkramları eklerini aldığımı da hatırlayınca saat 9:30′dan sonra mutfağa girdik. Biz bu maaile mutfakta olma işinden son derece zevk alıyoruz. Hem birlikte vakit geçiriyor hem de ortaya sevdiğimiz birşeyler çıkartmanın hazzını yaşıyoruz. Saat 23:00 den sonra bir bardak süt eşliğinde yarışına yemelerini seyretmek ise benim tek başıma yaşadığım mutluluk :)







Aynı makinadan çıkan 2 ayrı sonuca bakarmısınız :S
Eee nerede tarif diyorsanız, “kusura bakmayın, biliyorsunuz artık tariflerimizi BURADA yayınlıyoruz” diyorum :)




YAZININ YORUMLARI

pm seyma
ellerınıze saglık cok lezzetlı gorunuyor

tUaNa
EN MUHTEŞEM GECE, GÜNDÜZÜ OLANMIŞ; EN GÜÇLÜ SEVGİ, HİÇ KAYBOLMAYANMIŞ; EN MUTLU İNSAN, GERÇEK DOSTLUĞU BULANMIŞ. EN İYİ DOSTUMA BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM…
SENİN DE GEÇMİŞ DOĞUMGÜNÜNÜ CANDAN KUTLARIM CANIM. AİLENLE VE SEVDİKLERİNLE NİCE YAŞLAR DİLİYORUM. KURBİŞLER DE NEFİS OLMUŞ. HEPİNİZİN ELLERİNE SAĞLIK. ÖPTÜM, SEVGİLER…

NnEvV
çok cici olmuş bunlarr , harika görünüyolarrr , ellerinizee sağlıık

Hiç yorum yok: