20 Mart 2009 Cuma

DİSKO KRALI/13.12.2008


Gece televizyon seyretmekten nefret ederim. Gün içinde de max. 1-1,5 saati geçmez izlediğim ama gece programlarını gündüz kuşağına nazaran daha sıkıcı yada daha laçka, lakayıt bulduğumdan çok uzun zamandır izlemiyordum. Dün gece kuzuları uyuttuktan sonra uykum kaçtı ve tatilin de verdiği rahatlıkla iyi bir program bulamayacağımı düşünmekle birlikte can sıkıntıma engel olamadım.

DİSKO KRALI vardı ki normal zamanda pek de seyredebileceğim bir program değildir. Formatı değil derdim ama OKAN BAYÜLGEN’in tavırları.(ayrıntıya girmeyeceğim çünkü konum o değil)
Fakat dün akşamın konusu 90′lardı. Yazdıklarımı akip eden arkadaşlarım bilirler, 80li yıllar çocukluğumun dönemimidir ve benim için 90lar kadar unutulmaz yada hatırlanası değildir ama 90lar bambaşkaydı benim için.

Dün gece aynı masada Hakan Peker, Yonca Evcimik, Burak Kut, Harun Kolçak, Rüya Ersavcı, Tayfun Duygulu ve ne gerek varsa Barbaros Hayrettin vardı. Daha sonra Ah Canım AHMET ve Gülay da katıldı. Bence OKAN BAYÜLGEN’den beklenmeyecek bir programdı ve yine kendisinden beklenmeyecek bir saygı bütünlüğü içersinde yürüttü. Başından sonuna zevkle, kah gülerek kah duygulanarak izledim. 30′uncu yaş günümün üstüne tuz biber gibi geldi Yaklaşık bir saattir arıyorum ama programa ait video bulamadım bulursam mutlaka ekleyeceğim.

150 klip dedi ama tamamını yayınlayamadı sanıyorum, çok hoş bir bölüm vardı. Unuttuğumuz, daha doğrusu unuttuğumuzu sandığımız ama tekrar dinlediğimizde farkında olmadan eşlik ettiğimiz onlarca şarkının klibini 1′er 2′şer dakikayla hatırlattı ki ben tüm programın bu şekilde devam etmesine razıydım. Neden bilmem stüdyo konuklarının bir çok parçayı bilmiyor benim ise başından sonuna eşlik edebiliyor olmamdan büyük keyif aldım (Evet evet deliyim
Bu aşamada benim gibi nostalji sevenlerdenseniz ya da günümüz gürültülerinden (istisnalar hariç) zevk almayanlardansanız http://www.alkislarlayasiyorum.com/’u mutlaka ziyaret etmelisiniz.
Ve unutamadığım(ız) bir isim, unutamadığım(ız) bir parça;
KERİM TEKİN-KAR BEYAZDIR ÖLÜM
neslihan
90 lı yıllar unutulmaz

Neslihan Taşcı
O unutulmz yıllar..Herşeyin güzel başladığı,o dürürst yıllar..O yıllar aynı zmanda ilk gençlik yılları olanlara ne mutlu.Yanlız bu eskiye özlem değil,nostalji değil.karıştırmamak gerek90 lı yılları yaşamayanlar bunu anlayamazHerkes gibi mutluluk ve özlem denince aklıma gelir o güzel yıllarHerkesin hayatında eminim ayrı bir yeri vardır..Pop müziğin ve aynı zamanda harika ve unutulmaz şarkıların doğduğu yıllarGüzel klipler.Gerçek sanatçılar ve müzisyenler..Ne yazıkki 2000 den sonra herşey bozuldu.90 lı yıllar gitti ve yerine herşeyin bozulmuşu sahtesi geldi.Artık hiçbir şey o gerçek o samimi ve de O UNUTULMAZ yılların tadını vermiyor…Yanılıyormuyum?

aysegelin
aaa evet bende evde yalnizdim ve izledim o programi. Klipleri gosteriyorlardi eski hepsini nerdeyse bende hatirladim. eskiyi anmak cok guzeldiii.

anne kaz
yaşlanmışız hemşireeee…:)

kalderavolkan
@Anne kaz; varsın olsun be gülom her yaş güzeldir yaşayabilene :)

Hiç yorum yok: