24 Mart 2009 Salı

GEÇİKMİŞ TEŞEKKÜRLERİMİZ 3/3/2009

Bizi okuyan herkeze selamlar, okumayanlara yok :)

Uzun süre sessiz kaldık biliyorum ama ofiste fazlasıyla yoğun bir döneme girdim. Çok çok çok sevdiğim Bayan Müdürümü uğurlayıp, bir Beyefendi ile çalışmaya başladım. Hakkımda hayırlısı….

Bu gelişmenin dışında, Kriz ayağına zam beklediğimiz maaşlarımızın kırpıla kırpıla kuşa dönmesi sonucunda maddi bir yetersizlik içersine düşmüş olmakla birlikte, yaklaşık 7-8 gündür manevi bir huzur yaşıyoruz. Bunun sebebini belki ilerde paylaşırım ama şu an sadece çocuklarım ve ben biliyoruz. Hıı bir de sırdaşım ASLI. 2 kişinin bildiğinin sır olmadığı öğretildi ya bize :P ondan sebep şimdilik sadece Aslı.

Bu huzurlu zamanlarımızzda öyle 2 an geldi ki huzur yerini ciddi ciddi mutluluğa bıraktı. İlki minik meleğim NneVv‘i görmek ve güzel kardeşim, arkadaşım papatya ile tanışmak oldu. Her ne kadar o güzel sohbetlerine ara ara limon sıkmak suretiyle katılmaya çalışsam da kızımın o gün tavan yapan huysuzluğu, oğlumun gelmeden önce gideceğimiz ortamda sıkılacağını söylediğim halde gelmekte ısrar etmesi ve doğal olarak sıkılması sebebiyle içersinde bulunduğum o güzel anın tadını çıkaramadım açıkcası. Ama tecrübe ettim, birdahaki buluşmalarda çocuklar olmayacak :)







Minik meleğim yine öyle ince düşünmüş ki bu güzelim kaplumbağalı albümün ilk sayfasına çok çok güzel bir söz ve ikinci sayfasına da birlikte çekindiğimiz ilk fotoğrafın sepia halini koymuş. Gördüğümde volkan da yanımdaydı ve gözlerimin dolduğunu farketmiş “anne, bunun için de ağlamayacaksın değil mi, kadınlar da ne çok ağlıyor of yaaa” diyerek gitti :) Canım, tekrar tekrar teşekkürler…
Resimde gördüğünüz güzeller güzeli broş ve rolon ise papatyamın hediyesi. Keşke borşu daha yakından çekseydim. Nasıl ince bir zevkin ürünü olduğunu daha iyi görürdünüz :/ Güzel papatya’m sana da sonsuz teşekkürler…
Veee mutluluğumuzun 2. sebebi;

Ankaranın en güzel, en aktif annesi, yazarı, en şirin devlet memuru (ben seni mühendis biliyorum maviannem, yanılıyormuyum?), en çalışkan gazetecisi ve benim gibi Ayşe Kulin hastası MAVİANNE’M… İlkokul zamanlarımızda bizlere öğretilen mektup yazma tekniklerini unutalı ne çok olduğunu, yeniden mektuplaşmayı özlediğini yazmış ve adreslerimizi istemişti. Yazdığımı bile unuttuğum (benim bunaklığım aslında, aradan çok zaman geçmedi ki) bir zamanda gelen paketle (mektup değil, paket) nasıl mutlu oldum anlatamam. Bu hafta sonu kendime güzel bir kitap ayracı almayı planlıyordum kiii güzel (cidden gözleri süper bu hatunun yaaa :) )maviannem benden önce düşünmüş. Kedili anahtarlığım, şirin ötesi çerçevem, kalderam için uğuböcekli tokalar veee dünyalara bedel kartım. (Dünyalara bedel çünkü maviannemin el yazısı var içinde)

Canım, hepsi için ayrı ayrı teşekkürler ediyorum. Ankaraya geldiğimde, ya da sen istanbul’a geldiğinde mutlaka görüşelim inşallah


Daha paylaşacak çok şeyimiz var ama bu yazı sadece teşekkürlerimiz için olsun. Bulduğum ilk fırsatta onları da yazacağım. Sevgi ve dua ile kalın…
YAZININ YORUMLARI

aysegelin
Hoşgeldin tekrardan Banada selam var, çünkü bende okuyabildigim kadar okuum blogunu ^_^Ayyy bu blog arkadaşların buluşması tanışması benim çok hoşuma gidiyor. İstanbulda yaşasaydım keşkeeee! ) hediyelerin birbirinden güzel, en güzelide Nevinki, albume bayıldım.
*************
Canııım okuduğunu biliyordum zaten. Sen şifrelemişsin :/ İyisindir inşallah….Kısmet güzelim inşallah bir gün seninle de buluşur, görüşürüz.

papatyaprenses
ben kalderanın tokalarına bayıldımmm:)birde şunu hatırladım,biz fotoğraf çekinmedikkkkk
**************
Yaa sorma. Aşırı yağmur, fazlasıyla soğuk bir hava, çocukların tüüüm huysuzluğu derken üstüne bir de nevv’in makinesinin şarjı yok, ben evde unutmuşum (ki okdara da unutmamak için çaba sarfetmiştim) elimizde bi senin mak. var onda da çekinmeyi unutmuşuz :/Ama olsun çok yakın zamanda yeni bir buluşma, daha çok sohbet vee taze fotoğraflar inşallah. hem de daha çok kişiyle

GeCe
ne güzel zamanlar ama fazla özletmeyin kendinizi kriz herkesi etkiliyor bakalım ne olacak bu işin sonu
************
Buna da alışıyoruz galiba :/ nelere alıştırmadılarki bizi.Yoğunluğumuzu bir düzene sokalım daha sık yazarız inşallah…

moonsun11
Canim benim ne guzel dostlarla birlikte olmak, bulusmak, uzakta olanlarla haberlesmek ve en guzeli de kalplerin yan yana oldugunu hissetmek Ben senin huzurunun nedenini tahmin ediyorum, sadece iki kelimden Postani en kisa zamanda gonderecegim Kocaman optum
(adres degisikligi yok dimi )
******************
Canım, hele senin bana yakınlığın bambaşka. Ne az şeyle ne çok anlıyorsun beni bir bilsen…Köklü değil sadece dönemsel huzur ama olsun o bile nefes almama yetiyor şimdilik…Bunca telaşın arasında bir de postalarlamı uğraşıyorsun sen hey allahım yaaa. Değişiklik yok canım aynı adres, aynı ben :)

mavianne
canım, beğenmene sevindim, el yazım için kusura bakma valla bilgisayarlar çıkalı unutmuşuz yazı yazmayı :) zaten çirkindir yazım iyice kötüleşti,Güle güle kullan çam sakızı çoban armağanı ,benim için söylediğin o güzel ve nazik sözlerine teşekkürler,evet çevre mühendisiyim canım ve devlet memuruyum, muhabirliği gönüllü hobi olarak yapıyorum,güzel evatlarını öpüyorumsana da yürek dolusu sevgiler
**************
Ahh ah sen bide benim yazımı gör :/ Aynen öyle valla, unutmuşuz kalem tutmayı. Doğru hatırlıyormuşum :) )Tekrar tekrar teşekkürler ediyorum canım. Sevgi ile…
Ayse
Canim benim inan sizin kadar sevindim…huzuru(m)nuz hic eksik olmasin insaallah…
****************
Görüşiciiiiz :) Amiiinn..

NnEvV
canıım ablaaam hepp beni hatırlaa o halimle dedim , gerçii unutturmucam hiç kendimi göör :p kurtuluş yook ,, gerçekten gözlerin mi yaşlandıı çok acele oldu ama ben ne zamandır fotomuzu cıkartıcam cıkartamıyorum o gün sizi beklerken girdim kırtasiyeye adam kağıda cıkardı sinir olduum :/ nesee istediğim gibi olmasada konsepti istediğim gibiydi beğenmene sevindiim , seni çook seviyorum
**************
Oooo cadıcım, şifre kalkmış, sesin de çıkmaya başlamış. ne güzel…

Erdal ERDOGDU
bende sana teşekkür etmiyorum zaten, öylese sorun yok.. :p
**************
Şımarık :)

Hiç yorum yok: