24 Mart 2009 Salı

ANNE VE MELEK 4/3/2009

Arkadaşlar bugün blogumuzda misafirlerimiz var. Ben aralarına katılalı çok fazla olmadı ama bu maharetli hatunlar o kadar sıcak, o kadar sevecen, o kadar samimiler ki hiç yabancılık çekmeden hooop dalıveriyor insan araladına :)

Çocuklar için bir araştırma yaparken bir forumda 1-2 gün içersinde işyerime yakın olan Paladium’da buluşma buluşma planlayan hatunların yazışmalarını okurken buldum kendimi. Daha önce ne okumuşluğum ne de herhangi birini tanımışlığım vardı. Ama yazışmalarıi paylaşımları o kadar sıcaktı ki ben de aralarında olmak istedim. Ama öncesinde yılbaşı hediyeleşmesi söz konusu idi. Bu mütevazi hanımlar ince düşünceleri ile hediye fiyatına bile limit koymuş bu işi de kimseleri üzmeden rencide etmeden halletmeyi düşünmüşlerdi. Güzel bir afetidevrandan :) bana çok hoş bir fotoğraf albümü geldi ki ben yatakodamdaki aynanın üstünde saklarım onu. Ben de İzmit’e göndermiştim hediyemi. Bu esnada birkaç telefon görüşmesi de yapıldığından birkaçgün sonra yapılan buluşmaya katılmak için taksiye atladığım gibi hiç çekinmeden Paladium’a gittim. Daha önce hiç görmediğim insanları arıyorum koskoca yemek katında :)

Bir an kırmızı bir çift ayakkabı ve bir çanta parladı bana :) Bu forum’un ENNNN ÇILGIN ama en güzel gözlü, şirin yüzlü hatunlarında ÇİDO idi. Buluşmaya gelecekler için bulması kolaylık olsun diye kırmızı ayakkabı giyip çanta takacağını yazan çılgın :) Direk masaya yöneldim ve bildiğim tek ismi ! bana hediye gönderen zuzu’yu sordum. ne bilirim masanın en albenisi yüksek, en afeti devran hatununun o olduğunu :)

Sohbet, muhabbet içeren 2 saatin sonunda bu güzel bayanlardan ayrılıp tekrar işime döndüm. İşte o günden sonra da iş yoğunluğumdan fırsat buldukça Forum’u ziyaret eder, samimi, sevecen yazışmalarına parazit olurum.
KIZLARRR, HOŞGELDİNİZ. Bu sabah ÇİDO’nun mailini alınca çok sevindim. Kusuruma bakmayın pek bir ani oldu gelişiniz o nedenle umduğunuzu değil bulduğunuzu….


Bu da sabah kahveniz :))
YAZININ YORUMLARI

annevemelek*seren*
NAZANCIM KAHVENLE GÖZÜM AÇILDI UYUKULUYORDUM.ANNEVEMELEK GEZİCİ OTOBÜSÜNE ATLADIM GELDİM.MELEKLERİNİ ALLAH BAĞIŞLASIN ÇOK TATLILAR.
***************
Hoşgeldiiin, sefalar getirdin ilk misafirim. Afiyet, bal, şeker olsun..
GÜNAYDIINNNNNNNNN NAZANCIM BENDE GELDİM.SİTEN HARİKA ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK.KAHVE İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SENİ VE MELEKLERİNİ ÇOK ÖPTÜM.
**************
Sen de hoşgeldin esra. Teşekkürler ediyorum. Afiyet şeker olsun

papatya
Ne güzelll:)

Ayse
ne hos yaa peki bende alsam kahveden olur muu?
***********
Sen iste kahvenin değirmeni senin olsun cicim :)

annevemelek&nasmina
bende geldim bende geldim bensiz olmazzzz…kahve için tşk canım gelirim yine şimdilik byeeee…
****************
Hoşgeldiiin, her zaman bekleriz

aysegelin
aaaaa ne eglenceliii :))))
**********
Canım, sen hala şifrelisin??? :((

moonsun11
Oooo ben yokum ama Saka bir yana keyifli vakit gecirmene cok sevindimm :)
Canim benim postan hazirrr :) En kisa zamanda gondermis olurum
*****************
Sen çoook uzaklardasın gülom :/ İst. topraklarına bir ayak bas hele :))Çok çok teşekkürler ederim hayatım.

SeiNeP
bende istiyorummm buluşmaa aplacımm kandilin mübarek olsun

moonsun11
Sana kocamaaaan bir opucuk birakmaya geldim ben :)
***************
Ben de başımla birlikte aldım :)

Hiç yorum yok: