16 Mart 2009 Pazartesi

FOTOĞRAF DÜZENLEME /SCRAPBLOG 7/11/08

Blogcu arkadaşlarımı gezerken bir süredir sessiz sakin takip ettiğim CADIKAZANI‘nda çok şirin resimler gödüm. http://www.scrapblog.com/ sayesinde oluşturulmuş hoş güzelliklerdi.
Denemeden durulacak gibi değildi kiii İşte sonuç :)


Bir kez daha TEŞEKKÜRLER CADIKAZANI :)

YAZININ YORUMLARI
bitki cadısı
Sizinkilerde çok cici olmuş

Kuaybe
Gerçekten çok şirin olmuş..

kalderavolkan
@ Tekrar tekrar teşekkür ederim bitki cadısı…
@ Yusufcuk’uun güzel annesi de yapar şimdi bu cicilerden değil mi?

kelebekgibi
Selamlar, resimler cok güzel gözüküyorlar, bende epeydir denemek istiyorum erteliyorum hep:)
Adresimi birakmam icin mail adresini yazarmisin bana
inanmiyoruuuuuuum!!!
canim yaaa sen readerimdasin ve ben de seni oradan takip ediyorum. baktim gunlerdir hic yazmiyosun, dur bi bakayim dedim, ii ihh yok yeni yazi..ve sonra blog kapaninca actigin wordpresse yani buraya tikladim ki, oooo neler neler…ufff hepsini de kacirmisim…anliycan simdi cok isim var, ben okumaya gidiyorum
ha birde bu seker calismalarin icindeki tatlis cocuklari operim

mavianne
ne güzel olmuş ellerine sağlıknasıl yaptın bunları ??

mavianne
üye olmak mı gerekiyor siteye??

kalderavolkan
@Kelebekgibi; Üşengeçlik yok ozaman
@Ayşe; son yazıda adresde belirtmiştik halbuki Onlarda seni öper teyzeleri
@mavianne; Tşk ederim. Vallahi çok basit, herşey halihazırda mevcut sana sadece hayalgücünü kullanmak kalıyor Yok üye olmak lart değil ama bu tasarladıklarını birarada tutmak için olursan iyi olur. Çok basit hele de senin için

aysegelin
Ablacııım demek buralara gelmissin. Kacırmışsım. Ama yakaladıım Bu arada bayıldım bu calışmalara, bende ögrenmek istiyorum ama bu tür şeylere kafam calışmıyor birtürlü. Bir ara ugraşacagım

kalderavolkan
Canım hoş geldin. Bahsettiğim sayfa çok kolay. Hele seningibi becerikli bir hatun anında çözer.

Hiç yorum yok: