24 Mart 2009 Salı

FAİLİ MEÇHUL KIYAK (FMK) 10/3/2009

Mavianne’m, kalbi güzel arkadaşımın bugünki yazısı ile haberdar olduğum bir iyilik hareketinden bahsetmek istiyorum.


http://www.fikiratolyesi.com/ ’un sahibi TUNÇ KILINÇ tarafından başlatılmış bu oyun/iyilik hareketi.

Hadi bir oyun oynayalım
Adı da “Faili Meçhul Kıyak” olsun. Veya “FMK Hareketi!”
Ufak şeylerle insanları mutlu ederek mutlu olmak… Hem de anonim biri olarak!
diyor Tunç.

Bana uyar dedim Önce sizlere duyuruyorum sonra da hemen kartlarımı basmaya gidiyorum :)

Gitmeden son birşey daha; Tatlıses Radyo, Çokomel Drive Time’ın Şirin DJ’i Emel Yalçın ’da FMK’yı anlatmış ve bir arkadaşımız da bu ses kaydını bizlerle paylaşmış. Dinlemek istermisiniz??
YAZININ YORUMLARI

papatya
e güzelmiş:) sevdim ben bu kıyağı:))
NOT: e her zaman iyi şeyler yazılmaz dimi ablacım:);)
***************
E başlayalım o zaman güzelim :) Çok fenasın sen çooook :)
harika ben de yapacağım

papatya
Başlayalım valla:)
napim ben böyleyim be ablam,damarıma bastılar mı
Beni böyle sev seveceksen olduğum gibi göreceksen Beni böyle sev seveceksen olduğum gibi göreceksenGirme ömrüme girme gönlüme ne dertliymiş bu diyeceksen Girme ömrüme girme gönlüme ne dertliymiş bu diyeceksen
****************
Aaaa aşk olsun sevmezmiyim hiç, canımla, başımla :)

mavianne
heh heh heh ben yaptım bugün
ofiste birçok kişiyle istanbula iş için gideceğiz
aynı otelde kalacağız
netten oteli de gösteren krokiyi indirdim
print aldım ve herkesin masasına bu kart ile bıraktım ))*
*****************
Amanın cidden mi? Hangi otel bu ?Süper olmuş hemen harekete geçme fırsatı bulmuşsun ne güzel.

papatya
huhuu kimse var mıı?
*******************
Var cicim var da taşınmakla meşgulüz :))Çok kısa zamanda yeni evimize bekleriz.
Erdal ERDOGDU
bi kıyağını göremedik ya, neyseee….
************
Buyuuuur???

betül
sana ulaşabileceğim bir mail var mı? ya da bana mail atabilir misin?

SeiNeP
yaklaşıkk 5 dakika öncee aynı konuyla ilgilii bende yazdım bişeyler çok güzell bir hareket bu bende yapmakkk istiyorumm .

asya
fmk hareketini çk beğndm ama bişey sorcam bu kartları nerden bulcaz ben de istiyorm
************
Sevgili asya okuduğun yazdıa verdiğim link’lere girersen pdf ve word dosyaları halinde hazırlanmış kartların baskısını alabilirsin. Ya da O yazıya gelen yorumlarda http://www.teknikservis.com.tr adresine girdiğinde iletişim bölümünden alacağın adres ile beşikteş’a gidip senin için hazır basılmış olanlardan da temin edebilirsin.Sevgiler,

Hiç yorum yok: