26 Mart 2009 Perşembe

BLOGGER'DAN ÖNCE / BLOGGER'DAN SONRA



Blogcu.com ve Wordpress'deki kiracılık dönemlerimizi tamamladıktan sonra artık kendi mekanımız olan kalderavolkan.comdayız :)


2-3 haftadır şu taşınma işinden öylesine daraldım ki birdaha dövseler bu işi tekrarlamam sanıyorum :)


Blogcu.com'un dışa aktarma özelliği olmadığından orada bulunan yaklaşık 2 senelik arşivimizin sadece bizimle ilgili bölümlerini ve wordpress'in de dışa aktarılan bilgilerin blogger'e uyum sağlamamasından dolayı orada bulunan tüm yazılarımızı yorumları ile bilrikte tek tek buraya aktarmış bulunmaktan gurur duyuyorum :P Bu gururla diğer 2 blogumuzu da SİLDİM :)




Velhasılı kelam bundan sonra mekanımız burasıdır efendim. Çaya, kahveye, yemeğe hatta yatıya bekleriz :D




Yazacak, paylaşacak çok şeyimiz var sizlerle ama bu yazı sadece bilgilendirme olsun.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

oh ya sonunda bitmiş ben bile yorulmuştum sen yazıları taşırken :)

Eski dedi ki...

inannnnnnnnnmıyoruuuuuuuuuum ne kadaar tatlı olmuşlar böylee maşaAllahhhhhhh

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hayirli olsunnn :)) Ne seker gorunuyorlar oyle :)) Allah dualarini kabul etsin :)

Unknown dedi ki...

ya bu tema çok güzel sen neyini beğenmedin anlamadım :) birileri bişi dediyse takma bence çok hoş tam senin formatına da uygun hiç bozma derim ben beğendiysem eminim herkes beğenir beğenmediğini söyleyen varsa da çekemediğinden söyler ayık ol :))

sinarana dedi ki...

slmlar..bende yeniyim..ama bizim kisi emaneten daha sizin gibi site açma cesaretinde deil yanii belki iler de neden olmasın;)
başarılar diliyorum..izlediklerim arasındasın..selamlar..

E. Ali dedi ki...

Bu taşınma işinden şimdi haberim oldu. Uzun zamandır ara vermiş gibiydim. Şimdi baktım wordpress blogunuz kapanmış! Google sayesinde burayı buldum. Hayırlı olsun.

Ben yakında büyük yeniliklerle yeniden başlıyorum: şimdilik sitemi toparlamakla meşgulüm. Bayağı bir değişiklik yaptım. Bitti sayılır.