20 Mart 2009 Cuma

12/12/1978-12/12/2008

Başlıktan da anlayacağınız üzre dün itibariyle 30 yaşıma girmiş bulunuyorum. Kendimi 30 yaşımda hissediyormuyum orası tartışılır :)
Bayram telaşı, misafir yoğunluğu derken yazmaya bugün vakit bulabildim.
Sıklıkla buradan andığım bir kardeşliğim var biliyorsunuz. http://www.erdalerdogdu.com sahibi kara oğlan :)Dün benden herhangi bir doğumgünü yazısı göremeyince sağolsun o yazmış ve kutlamış. Bir kez de buradan TEŞEKKÜR etmek istiyorum.

Eşim, Paşam ve ben kutladık. Geç bir saatte döneceğimizi düşündüğümüz için kuzuyu annaneye bırakmak zorunda kaldık ama üçümüzünde gece boyu aklında birdahaki sefere mutlaka 4lü kutlamak vardı :)

YÜCE RABBİM NİCE YAŞLARIMI KUZULARIMLA, SEVDİKLERİMLE KARŞILAMAYI NASİP EYLESİN İNŞALLAH.


Efenim fotoğrafta görülen mekan ÇİÇEK PASAJI/CADDE’dir. hakkında yeterli bilgi GOOGLE amca da mevcut olmakla birlikte bulduğum tek resimli bilginin link’i ŞUDUR.


YAZININ YORUMLARI

Erdal ERDOGDU
çiçek pasajına gidip, bensiz sampanya mı içtin yoksa, bogazında kalsın emi,tam rakı tokuştulacak mekan ya….bensiz kemancılar he, ne diyelim Allah muhabbetinizi arttırsın :)
neresi burası cabuk teshir ediniz hanım efendi… gidip o kemancıyla bir fotoda ben cektireceğim… tekrardan hayırlı seneler dilerim..

¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜®
eski yazılarında var mıydı bilmiyorum ama ben resmini ilk defa gördüm :) kesinlikle yaşını göstermiyorsun ablacım hatta bu cümleyle abla kelimesini kullanmak bile abes oldu şimdik :D çok zarif çok hoş bir hanımmışsınız efenim maşallah özellikle saç modelin çok yakışmış .Daha nice güzel yaşlara sevdiklerinle birlikte sağlık mutluluk ve huzurla ermen temennisiyle inşallah.Sevgilerimle….

kalderavolkan
@ Kardeşlik; Şampanya? Çok ayıp bu suçlamayı kabul dahi etmiyorum. Lİmonlu sodadır o elimde görülen.Israrınız üzre ilgili link eklenmiştir efendim.

@Canım o senin gözlerinin güzel görmesindendir ama evet eşim de (72lidir de kendileri) ben de yaşını göstermeyen tiplerdeniz :)Amiin canım amiin.

aysegelin
Canim ablaciiimmm dogum gunun kutlu olsuuuuunnnnnnnn :)Daha 30 yasindasin cooook gencsin kiii :)Valla resimlerde ne kadar mutlu gorunuyorsun. keske hersey resimlerdeki gibi kalsa di mi?:) Insallah birdaha ki sefer kziniizda yaninizda olur :)

kelebekgibi
Ayy dogum günün kutlu olsun abla ( benden azcik büyükmüssün abla diycem banane )Nice hayirli ve saglikli güzel yillara insallah sevdiklerinle beraber!Resmini görmek güzeldi, 30 lu yaslar bayanlarin en iyi cagiymis sanirim, yani en olgun en güzel herseyin bir arada oldugu yillar, bunlari iyi degerlendir hee :)Dogum günlerimiz ayni aydaymis buna seviniyorum ayrica, benimde yakinda :PKac yasina giriyorsum ben yahu unuttum :P

E. Ali
Doğum gününüz kutlu olsun. Birkaç saat gecikmeyle günü kaçırmış olarak yazıyorum. :)

NnEvV
ablacııım mutlu yıllarr , benim 30. yaşımda yanımda olman dileğiyleee ..

kalderavolkan
@Ayse’m; taa oralardan takip ettiğini bilmek ne güzel. Çok teşekkür ederim. Keşke güzelim keşke…

@ Senin paşa gönlün ne isterse onu söyle :)Bakalım 30lu yaşlar bize heybesinde ne getirecek yaşayıp göreceğiz. Yakında derken? :)

@E. Ali; Teşekkür ederim değerli kardeşim. Ben daha iş yerime gittiğimde de kutlamalara devem edeceğimiz için geç kalmış sayılmazsın :)

@Canım, teşekkür ederim. İnşallah güzel meleğim inşallah. ne çok isterim bunu. Artık nişanlı bir menekşesin bu arada değil mi :) Allahım huzurla tamamına erdirsin inşallah.

Erdal ERDOGDU
bu ne böyle ya, üzerine düşmeyin, kendini bişey sancak şimdi, ne bu kardeşim ya, doğalı 30 yıl olmuş ne var bunda abartacak anlamadım :) attım tutturdum, harbiden çiçek pasajıymıs ama cakması, bağdat caddesi cicek pasajı he :) abla hertürlü oylamaya sunuyorum, istiklale çicek pasajına gidip, tokusturalım maltanaları,limonlu sodaları, olmadı ordan nevizade ye gecer birazda orada içeriz :)

kalderavolkan
Yok çakması değil şubesiymiş :)Olur olur eniştene bahsedeyim bundan :)

moonsun11
Sevgili Kaldera Volkan biraz gec kaldim dogum gununu kutlamak icin, umarim beni affedersin…
sana nice nice mutlu yillar diliyorum, sevdiklerinle birlikte gecirecegin dolu dolu ve guzel gunlerinizin olacagi yeni yaslar diliyorum :)
Dogum gunun kutlu olsunnnn :)

kalderavolkan
Canımsın sen, affetmek ne demek. Çoook çok teşekkür ederim.

Ayse
Canim benim biliyorum cok gec kaldim :( ama olsun gene de tebrik etmek ve kutlamak isterim…Nice mutlu, huzurlu ve saglikli yillara insaallahsevdiklerinle….
Benden sadece 43 gun buyukmussun ;)

Hiç yorum yok: