16 Mart 2009 Pazartesi

ÇANTAMIN İÇERİĞİ 15/11/2008






Melek Asude’nin güzel yüzlü annesi, herhengi bir MİM’ini bukadar çabuk sobeleyen olmuşmuydu? Söyle bana :)
Betty Boop’lu (çilekli gördünmü çantamı? :)) çantamın içinde,




- Tırnak makası, törpü, iğne, iplik, cımbız, göz kalemi, dudak parlatıcısı vs. gibi fazlalıkları toparlayan pembiş çantam,
- Cüzdanım
- Not defterim (BJK’li) ve kalemim
- Saç fırçam
- Cüzdanım
- Islak mendilim, (Kağıt mendilim bu sabah bitti:)
- Serviste okuduğum kitabım
- Cep telefonum
- Eski telefonumun (E250′ydi sattım) hafıza kartı aparatı (Neden hala çantamdaysa :S)
Bu kocuman çantayı Ayşem gelinimin düşüncesi ile yani çocuklarla dışarı çıktığımızda mutlaka yanımda onlara ait (bezdi, yedek çamaşırdı gibi şeyler taşıyorum bari şu altta görmüş olduğunuz çocuklu hanımlar için gayet topuksuz üretilmiş çizmelerimle kullanabileyim diye OXXO’dan almıştım. İşe gelirken içeriği bu kadarsa da çocuklarla çıktığımızda ufak bir valiz halini alabilme özelliğinden dolayı pek bir kullanışlıdır kendileri. :)
Şİmdi ben bu mim’i melek yusufcuk’un annesine ve Ankarayı sev(e)mediğim büyüklükte içimin ısındığı, sevdiğim bu hamarat güzel’e paslıyorum. Aslında niyetimde Kardeşliğim‘e paslayıp erkek adamın ceplerini döktürmek vardı ama bu gelgit zamanlarında yapmak istemeyebilir diye vazcaydım. Ama ablamı kıracağıma kafamı kırarım derse de tutmayalım ağanın elini :P :D
YAZININ YORUMLARI

aysegelin
eheheh cidden çok hızlısııın teşekkürleeer :d Çantan çok hoş canım ablam, sanada yakışııır. Betty boopı bende çok severim. Ayakkabılarda cok hoş. Ona benzer bendede bitane vardı fakat ayagımı acıttıgı için atmıştım bu yaz. Şimdilik kışı gecirecek bir ayakkabım yok :d

kalderavolkan
Ben de siyahını bulursam affetmeyeceğim

Erdal ERDOGDU
çanta derken, abla erkek adam cüzdandan başka çanta taşımaz diye bir racon atarım şimdik görürsünüz… :d En kısa zamanda cevaplamaya çalışırım, sen istiyosan ama 1-2 güne kadar ana sayfaya indexi çakıp kapatıcam blogu sanırsam :(

mevsimlergibi
ooo oxxo demek havanı da attın yani sen sevdiğim markalardan biridir -mango gibi kalıbı bana uyan nadir markalardan da o açıdan :) çizmene ve çantana bittim çok zevkliymişsin canım

sihirlieller
teşekkür ederim .hamarat güzel:))ayyyy utandırdın beni hemde çok .benim çöp çantam kimsenin ilgisini çekmiyecek ve senin çantan kadar süper diğil.ama dökeyimde gör içini bakalım.

kalderavolkan
@ Kardeşlik; çanta olur mu “erkek adama ceplerini döktürmek vardı demişim” ben bilmem mi kardeşimin çanta taşımayacağını :D
@ Çilekli’m yok kıs valla havadan değil almak istersen adres bu diye yazmıştım :P Ne fenasın :D
@ Laf olsun diye söylemedim gerçekten öyle olduğunu düşünüyorum da ondan…

Hiç yorum yok: