16 Mart 2009 Pazartesi

Kİ-TAP-LAR-IM 17/11/2008



Resimde gördükleriniz işyerindeki kütüphanemden. Okul kaydımı yaptırıp ders çalışma faslı başlayana kadar (İNŞALLAH) eritmem gerek. ALLAH İLE ALDATMAK’ı okudum. Okudum ama itiraf ediyorum sular seller gibi değil atlayarak okudum. Daha geniş zamanda yeniden ele almak üzere listenin sonuna atıldı. GALU’YA MEKTUPLAR’ın son sayfalarını dün akşam serviste okudum yani taze bitti. LİMİTSİZSİNİZ okumak için birçok kez niyetlendiğim ama hep başkalarının girdiği bir kitap. Bu akşam ÇIRAK’a başlıyorum sonrasında LİMİTSİZSİNİZ’i okumaya niyetlendim tekrar. Sonra sırada KÜÇÜK AHŞAP EV ve fotoğrafı çekerken çekmecemde unutuuğum HAYATI YORGUN YAŞAMAYANLAR var.
Sizlerin elinde neler var?
YAZININ YORUMLARI
hussoloji
Merhaba Kaldera…Yorumun için teşekkür ederim. Blogumun ara yüzünü beğenmişsin. Yeni dönemde hussoloji blogu yazarlar ile mütevazi bir blog topluluğu haline getirmeye çabalıyorum…Eğer yazar olmak istersen blogum her zaman yazılarına açık.
Ha ben burda yazıyorum ama önerebileceğim arkadaşlarım var yazarlık için dersen de önerilerine her zaman açığım…Saygılar…

Geyik Mühendisi
Kitap okumak güzeldir.Ben de tam bir Stephen King hayranıyımdır. Buldu mu affetmem, çok pis okurum. :P
kalderavolkan
Senin Stephen King hayranı olduğunu bilmeyen mi var? Sadist bir katilin öğütlerinden sonra şüphesi kalanın alnını karışlarım :) Ama bu aralar okumuyorsun galiba Şizofreniyatım 8 geç kaldı :P

Hiç yorum yok: