4 Mart 2009 Çarşamba

BİZDEN HABERLER (2) 30/01/07

Dün bakıcı olayımızı yazmıştım dün akşama kadar bekledim hatundan haber yok. Kardeşi çaldırdı cep telefonumu aradım, bakıcının kızı teyzesine gitmiş ona sormuş annen neden gitmedi diye efendim babası yurt dışında çalışıyormuş 2-3 ayda bir geliyormuş önceki gece de ansızın çıkagelmiş annesi ondan gelememişmiş vs. vs. Anladık gelmiyorsun da insan bir alo der bari yaaa. Neyse dün akşam da aramadı ki arasaydı veya bu sabah gelseydi de işe başlatmayacaktım böyle sarsıntılı başlayan bir işden hayır gelmez zaten. Neyse tekrar başa döndük başka birini bulacağız bu arada annemden rica ettim bir hafta daha bakacak sağolsun.


Bu hengamede birde DIGITURK krizi yaşadık. 15-16 ay önce eşimin iş yerine gelen bir DIGITURK temsilcisi eşimi üye yapmış. Efendim evimize kadar geldiler bir hürmet hizmet çanağımız kuruldu, kablolarımız döşendi DIGIKUTU'muz yerleştirildi vs. biz izlemeye başladık. Sabah 8:00 akşam 8:00 evde olmayan insanlar ne kadar izlerse tabii. Gün içinde daha çok volkime yarıyordu bazen Baby TV bazen JOJO seyrediyordu ki çocuk programlarını beğeniyordum açıkcası. Daha sonra çaktırmadan paket ücretleri zamlandı, dönem dönem bazı kanallar çıkartıldı, başka kanallar eklendi kanal sıralamaları değişti, (Yani kendi televizyonunuza kendiniz hükmedemiyorsunuz) geçen kış kar yağdı LMB'nin üstünü kar kapladı TV seyredemedik, sarıldık telefonlara başladı bizim "digi digi digitürkler, mutlu mesut aileler" seramonimiz. Telefonda neden görüntü alamadığımızı sorabilmek için tam 48,5 dk. kesintisiz bu müziği dinledik (Sağolsun eşim azmetti kapatmadı) Sonunda aldığımız cevap LMB'nizin üzerine kar gelmiştir üzerini süpürün düzelmezse teknik servis çağırın oldu ki bu konuşma hafta içi bir gün saat 9:45 de yapılıyor Eşim çıktı elinde süpürge o karda LMB temizledi vs. görüntü geldi ama düzensiz. Neyse o hafta kar yağışı sürdüğü sürece görüntü sorunu yaşadık. Bu ve benzeri tüm sorunlar nedeni ile DIGITURK'umuzu iptal ettirmek için 3 defa 15-20 şer dakikalık telefon görüşmeleri yaptık ve 3 kişiyi ikna ettikten sonra iptalimiz gerçekleştirildi. Tüm konuşmaların sonunda bize DIGITURK'e ait tüm alet edavatı kendinizin en yakın yetkili servise götürüp teslim etmeniz gerekli dediler. Haydiii bende bir sinir krizi daha, kardeşim getirirken yalvar yakar biz evde olmasakda biri kapıyı açtığı sürece kuruyorsunuz da neden gelip almıyorsunuz sizin malınızın derdi banamı düştü gelin alın diyorum ama nafile. Dün akşam eve gittim DIGITURK'den biz yazı ; efenim 26/1/2007 tarihine kadar (TARİHE DİKKAT LÜTFEN) alet edevatı teslim etmezseniz 250 ABD DOLARI ( ! ) ödemek zorunda kalacaksınız vs. vs. neviiinde bir yazı. haydaaa eşim tekrar çıldırdı ararsın bir 28 dk. telefon konuşması daha ama nafile neyse ben bugün tüm alet edevatı topladım ve yanımda getirdim gün içinde vakit bulursam götürüp kafalarına atacağım pardon teslim edeceğim Ancak şu bir gerçek ki çevremde DIGITURK almak isteyen tüm insanlara bu hikayemi baştaaan sona anlatmaktan asla vazgeçmiyorum bilmesi gereken yerlerin bilgisi olsun yani.

Ayy ne çok yazdım valla sabredip buraya kadar okuyanlara duble duble teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Sevgiyle ve DIGITURK'süz kalın :)

Hiç yorum yok: