4 Mart 2009 Çarşamba

BİZDEN HABERLER (3) 1/2/07

Bakıcı arayışımızı daha önce sizlere yazmıştım kul daralmadan hızır yetişmezmiş ve her şeyde bir hayır vardır sözleri dün akşamdan beri sürekli kulaklarımda. Bakıcı olarak alacağımız bayan son dakikada işe başlamayınca arayışımız devam ediyordu. Yarı yıl tatilini evde geçirmeye çalışan oğlumun sınıf arkadaşı (kankisinin) annesi 2 arkadaşın daha fazla ayrı kalmasına göz yumamayınca oğlumu gidip evden alıp arkadaşı ile buluşturmuş, sağolsun gün boyu oğlumu bir güzel ağırlamış. Bana da "volkanı bize götürüyorum akşam uğrar alırsın" dedi ve telefonu kapattı :)) İş çıkışı gittiğimda bizim iki azman paşa volkan ve furkan kankiler'e diğer sınıf arkadaşları tuğçe de katılmış gün boyu ders çalışmış, oyunlar oynamış güzel vakit geçirmişlerdi. Bakıcı aradığımdan, istediğim gibi güvenilir birini bulamadığımdan bahsettiğimde arkadaşım, tuğçenin annesinin bu iş için biçilmiş kaftan olduğunu söyledi. Olmasını çok isterdim ama kabul edip etmeyeceğini bilmediğim için soramamıştım. Arkadaşımın teklifi üzerine METO (Yeni bakıcımızın isminin kısa hali) neden olmasın zevkle yaparım deyince havalara uçtum. Aklımıza gelen her konuda anlaşma sağlayana kadar uzun zuzn konuştuktan sonra arkadaşımdan çıktık birlikte alışveriş yaptık ve doğğğruca eve. 1 saat kadar evin içinde ki detayları da konuştuktan sonra son derece hafiflemiş ve rahatlamış olarak bakıcımızı / arkadaşımı uğurladım. Sabah 8:00 gelmesi üzerine anlaşmıştık ki bakıcımız 7:50 de geldi. 10:30'a kadar 2 kere aradım ki görünen evde herkez halinden memnun. Tabii bu durumda ben de son derece mutlu ve huzurlu bir şekilde çalışıyorum. İlk haftayı atlatırsak tüm tedirlinlerimiz geçecek daha birbirimize alışmış olacağız diye düşünüyorum. Allahım inşallah her iki taraf için de sorunsuz bir şekilde uzuuun süre birlikte oluruz.

Yazı fazla uzadı biliyorum ama DIGITURK maceramızı da sonlandırdığımı sonucu bekleyen arkadaşlarıma duyurayım istedim. İlk gün alet edevatı teslim etmeye gittiğimde elektrik ve scart kablosunun eksik olduğunu, aynı gün içersinde getirmezsem bunların bana fatura edileceğini söylediler. Bunu asla kabul edemeyeceğimi teslimatı yarın yapacağımı söyledim ve çıktım. Dün itibariyle de tüm kabloları ve her nezi zımbırtısını evrak mukabilinde teslim ettim ve kurtuldum ÇOK ŞÜKÜR: (İnşallah) :))

Sevgiyle kalın !

Hiç yorum yok: