4 Mart 2009 Çarşamba

BİZDEN HABERLER 29/1/07

Offf of hayatta yapmadığım bir şey yaptım ve word yerine blogcuda yazmaya başladım ve sonuç hüsran L Durun yazdıklarımı tekrar toparlamaya çalışayım ;

Biliyorsunuz blogumuzda bizden haberlerden daha çok faydalı bilgilerin paylaşımına önem veriyoruz. Ancak bu aralar blog ziyaretlerimizi aksattığımız ve yazılarımızda eksilmeler olduğu için bizi merak eden (sağolsunlar) nerelerde olduğumuzu soran arkadaşlarımızı bilgilendirmek için yazma gereği duyduk.

Bendeniz yani volkan ve kaldera’nın anneleri okullarımızda kullanılan programların yazılımlarını hazırlayan bir firmada çalışıyorum. Bu durumda karne dağıtımına maksimum 2 hafta kala idarecilerimiz tutuştular. Devlet kitapları da karne dağıtımlarını ücretsiz yapacağını 10 gün kala duyurunca siz düşünün artık bizim halimizi. 2 haftadır saat 8-9-10 gibi evimde olabildim. İş yoğunluğum böyle iken annemin uzunca zamandır varlığını bildiği ama tedavisini elinden geldiğince geciktirdiği GUATR hastalığı da verdiği rahatsızlığı son perdeye çıkarınca annemin tedavisini başlatması ve benimde acilen bakıcı bulmam kaçınılmaz oldu. Aramalarımız devam ederken iş arkadaşımın annesi bir tanıdıklarından bahsetti. Evi evime yakın, 3 çocuk annesi, daha önce bebek bakımı yapmış bir bayan. Cuma akşamı gittim, konuştum, evini ailesini tanıdım, Pazar günü evime davet ettim ki evi görsün çocuklarımla tanışsın, en azından yarım günü birlikte geçirelim diye. (Benim evimde bakacak çünkü) Geldi yedik içtik bilmesi gerekenleri anlattım kızımın beslenmesi ile ilgili notları listeleyip buzdolabımın üzerine astım, alışverişlerimi tamaladım vs. vs. Bu sabah saat 8:00 de gelecekti kiiiiiii gelmedi L nedendir niyedir diye sormayın ben de bilmiyorum. Ev telefonu arızalı ulaşamıyorum, oğlunun cebi cevap vermiyor. Kız kardeşine ulaştım 2 saat kadar önce anlattım durumu neden gelmediğini bilmediğini, kendisinin de ulaşamadığını birazdan evine gidip ne olduğunu öğreneceğini söyledi ve ben şimdi haber bekliyorum. Offf çok sinir bir durum yaaaaaaaa. Bir yandan bu haftayı bakıcı arayarak geçirmek istemiyorum çok zor bir iş diğer yandan bu bayana artık nasıl güvenebilirim onu düşünüyorum. Bu durumda siz olsanız ne yapardınız? Lütfen bana yazın inanın fikirleriniz benim için ışık olacaktır.

Şimdilik bizden bu kadar şu bakıcı olayını halledersem inşallah rahat ve huzurlu bir şekilde geri döneceğim.

Bu arada yazmayı unuttum oğluşumun karnesi gayet iyi maşallah bu sene başı 1. sınıf öğretmenimizin emekli olduğunu yeni öğretmenimizin atamasının yapılmadığını öğrendikten sonra 4 haftada 4 öğretmen değiştirerek başlamıştık eğitim yılına ama çok şükür oğlum erken toparladı. (Türkçe 5 diğer dersler 4 ) 2. dönem daha da düzelecek eminim. (Bundan iyisi ne derseniz oğlumun 1. sınıf karnesinde tüm dersler 5 di :)

Hepinize sağlık ve sevgi diliyorum. (z)

Hiç yorum yok: