4 Mart 2009 Çarşamba

BİZ DÖNDÜK DOSTLAR ! 23/3/07

Dostlar birkaç günlük ayrılıkta sizleri ne de çok özledik. Yorumlarla, maillerle ve bir şekilde bizlere GEÇMİŞ OLSUN dileklerini ileten tümm dostlar çok teşekkürler. Allaha şükür oğlum artık daha iyi öksürüğü azaldı Mecburen Atibiyotik kullanıyoruz ama Allahtan iyileşti. Melek kızım da Topalmda 10. azılarda 4. dişini çıkarıyor. İkisinin rahatsızlık dönemi çakışınca da siz düşünün gerisini.

Aynı dönemde iş yoğunlu vs derken yoruldum dostlar kötü yoruldum ama hayatımdaki bir yenilik bütün yorgunluğumu sıkıntımı sildi attı. :)) Mutluyum hemde çook. :)
Neyse bunu da sizlerle paylaştıktan sonra dönelim neler yaptığımıza....




Resimde de gördüğünüz gibi http://www.kanbankasi.com/ adresinden KAN GÖNÜLLÜSÜ olduk. Bu demektir ki kayıt olurken adlarını vediğimiz ve en kısa zamanda ulaşabileceğimiz hastanelerden herhangi birinde acil kan ihtiyacı doğduğunda bıraktığımız irtibat bilgilerinden bize ulaşacaklar ve biz gidip kan vereceğiz. (İnşallah kimse böyle birşeye ihtiyaç duymaz ama...)

Bunun dışında meleklerimle göbeği reçelli kurabiyeler yaptık ki kurabiye hamurunu avcunun içinde yuvarlamaya çalışan minik kızımı seyretmek çok büyük keyifti inanın :)) Oğluşum bu işi çok sevdi ben de sık sık yapmaya söz verdim tabii şimdi evimizde 2-3 akşamda bir kurabiye pişiyor. Yeni kalıplar da aldım ki artık kimse tutamaz bizi :)

Eşimle kendimize bir akşam çaldık ve (Bakıcımız sağolsun o olmasa biz ne yaparmışız :) ) Murat GÖĞEBAKAN konserine gittik. Evde 2 bebiş bizi beklerken fazla uzaklaşamazdık ve elimizdeki en iyi alternatifi değerlendirdik. Gerçekten zevkliydi. Ben daha önce "bağırır gibi şarkı söylüyor bu adam" diye önyargılı davransam da canlı olarak dinleyip performansına ve sözlerin her birinin dilinden değil tek tek kalbinden düştüğüne şahit olunca bu düşüncemden utandım açıkcası.
Bu vesile ile de KARTAL BELEDİYESİ (KARTALİTE) çalışanlarına ve Sn. Başkanımız ARİF DAĞLAR'a çok çok teşekkür etmek gerek. Çünkü yaklaşık 3 senedir hiç aralıksız her ay ve tamamı ücretsiz dolu dolu KÜLTÜR-SANAT programı hazırlıyor ve bunu hiç sorunsuz Kartal halkı ile buluşturuyorlar. Bizim ilçemizde acısı ve tatlısıyla hiçbir özel gün atlanmaz ve hiçbir özel gün geçiştirilmez. Geçen zaman içersinde ne ünlü, ne değerli konuklarımız oldu, ne büyük ustaları (Cüneyt Arkın, Müjdat Gezen, Levent Kırca, vs...) ağırladık biz ilçemizde. Programların tamamen ücretsiz olarak Kartallılara ulaştırılması ise gücü yeten yetmeyen herkezin Sinema, Tiyatro ile buluşması adına gerçekten yadsınamaz biz güzellik. Bunun yanında Hızlı okuma kursları, İngilizce derleri, ÖSS ye hazırlanan öğrenci kardeşlerimiz ve aileleri için hazırlanmış programlar da Kartallı gençlerin vazgeçilmezlerindendir. GERÇEKTEN TEŞEKKÜR EDERİZ KARTAL BELEDİYESİ'NİN DEĞERLİ ÇALIŞANLARI...

(Kurabiyelerin de resmini çekmiştim konserden de fotolar vardı elimde ama bir sorun oluştu bunları pc atamıyorum. En kısa zamanda ekleyeceğim söz :)

Hiç yorum yok: