4 Mart 2009 Çarşamba

BİZ DÖNDÜK :) 1412/07


Selamlar sevgili blogcu dostlar. Uzuunca bir aradan sonra kesin dönüş yaptık. Ben işe başlayamadım henüz ama eve Bilgisayar aldım. Artık daha kapsamlı konularla son sürat birlikteyiz :))
Meleklerimin sağlığı gayet iyi çok şükür. Benim ise sol bacağımdaki köpek ısırığı dışında sorunum yok çok şükür.




Yaa evet 10 aralık akşamı saat 18:00 civarlarında markete gitmek için dışarı çıkmak zorunda kaldım ve bir depoda bekçi olarak bağlı tutulan köpeğin çocuklar tarafından sinirlendirilmesi benim başıma patladı. Neyseki yaram çok derin değil ama üst bacak bölgesinde ve hareketlerimi fazlasıyla kısıtlıyor. Ağrılarım da olduğu için şu 4 günü çok da kolay geçirmediğimi söylemem gerek. Ayrıca köpeğin aşısı 15 gün içinde yapılmış. Ancak bu aşı 28-30 gün gibi bir sürede bağışıklık sistemini etkilediği için aşının çok da faydası olmayabilirmiş. Bu nedenle ben aşılarımı tam sayısında yani 5 doz olmak zorundayım. Bu nedenle de 3 günde bir hastaneye taşınıyorum. Neyse Allah beterinden korusun dedik.
Bu olayı başka bir yazımda anlatacaktım ama sizlerle paylaşmayı okadar özlemişim ki kendimi kaptırmışım. Şimdilik sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok: