24 Mart 2009 Salı

AVM 2 VE DİĞERLERİ 5/01/2009

Yazılarını büyük zevkle takip ettiğim onlarca arkadaşım var. Bir çoğunda zaman zaman “taslak olarak bekleyen ya da yazılmayı bekleyen çok yazı var ben hangisini düzenleyeceğimi şaştım” neviinden cümleler okuyordum. Acaba bir gün benim de yazacak yazılarım birikecek mi, ben de etrafında gördüğü yaşadığı olaylara “bunu yazmalıyım, bnu da mutlaka yazmalıyım” düşüncesiyle bakabilecekmiyim diye düşünürdüm :)
İşte o gün geldi :) Yazılacak yazılarımız, eklenecek resimlerimiz ve cevaplanacak MİM’lerimiz var bekleyen :)
27 Aralık gecesi çalıştığım şirketin Moda Deniz Klübünde Yuılbaşı yemeği vardı. Son derece keyifli eğlenceli geçti. 2 gün öncesinden başladığımız iş çıkışları koro provaları kadar değilse de çok eğlendim :) Evet korodaydım. Gülmeyin yaa toplu halde şarkı söylemek ses gerektirmiyormuş :) Zaten hocamız da program başlamadan önce dinleyicilerini uyardı. “Seslerinin kusuruna bakmayacaksınız artık önemli olan medeni cesaret” dedi :P Şaka bir yana çok uzun zamandır en keyif aldığım anlardı. Çok eğlendik.


Provadan


Bu da geceden
Aaa unutmadan Yılbaşı Çekilişinde bir de katı meyve sıkacağı kazandım :)


Şu an işyerimden yazıyorum ve markayı hatırlayamadığım için de birebir fotoğrafını bulamadım. Bu alate çok benziyor sadece o çeşme kılıklı yerinde bir parçası daha var.
1 Ocak sabahı kahvaltımızı ettikten sonra yılbaşı süslemeleri kaldırılmadan AVM turlarımıza devam edelim dedik.

Doğa Koleji’nin Maltepe Carrefour içinde oluşturduğu Kurabiye Ev 1-6 yaş çocukların ilgi odağıydı. İçersinde boyama kitapları, boya kalemleri olması Kaldera’yı çok mutlu etti. Epeyce bir süre oyalandı. Ama ben paşayla ilgilenmekten, cadının isteklerine cevap vermekten şaşkına dönmüş daha fazla fotoğraf çekmeyi unutmuşum :/


Bu sene süsleme bakımından Carrefour diğer tüm AVM’lere göre çok daha başarılıydı.

Eve dönerken fırından 2 ekmeklik hamur aldık ve en kolayından bu çakma pideleri yaptık, yanına da tarhana çorbası. Tarif ‘i burada.
Ben pidelerimizi hazırlarken çocuklar TV’de izledikleri bir Türk Filminde yer sofrası görmüşler. Volkan o şekilde yemek istediğini söyleyince soframızı salona taşıdık. Ayy özlemişim valla yerde yemeyi, oturmak biraz zorlasa da paşa bağdaş kurmayı öğrendi küçük cadı ise 2 dizinin üstünde karar kıldı :)
Yeni pozumuz bu, makine ortaya çıktığı anda bu pozisyonu alıyor ve ne desek değiştirmiyor :)
Şimdilik bu yazımızı sonlandırıyor ve Arkası yarın diyoruz :)
YAZININ YORUMLARI

çileklisüt
Yeni bir TRT sanatçısı daha mı doğuyor yoksa ) Koro diyince aklıma ne yazık ki hep TRT koroları geliyor :pPp Kabus gibi işlemişler bilinçaltıma

kalderavolkan
Yok kıs onlar kadar soğuk değildik Ben değil ama sanırım aileden bir sanatçı çıkacak İlerki yazılarımızda

aysegelin
Ayyyy tanidim seni resimdeee ))Ne kadar eglenceli ve zevkli olsa gereek )Doldu dolu gecmis gunlerin ne guzel. Biliyormusun senin su kiza bayiliyorum yaaa pek dadliiiiii ))

¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜®
Gördüğüm kadarıyla koronuzda neyzeniniz yok beni gönüllü bir çalışan olarak kabul buyrun barim eheuehhe

Serzeniş Meraklısı
allahım ne tatlı bunlar… ben kaç zaman uğraştım buraya ulaşmak için çileklideki yorumlardan buldum burayı saklayamazsınız bendeeennn! heheheufaklıklar süper.. allah nazarlardan saklasın.. umarım kişilikleride size benzer efenim..

Erdal ERDOGDU
TRT xxxxx çocuk korosu diyeceğim ama:P cocukluk geceli çok olmuşşş ben de orta okul ve lise zaamnlarımda hep korodaydım, hem de 10 kişi de bir mikrafon varken bende tek mikrafon vardı bilmem anlatabildim mi akabinde ve detayında şimdik solo söylüyorum, ve sesim hala çirkin, ama cesaret desen fora artı olarak benim gibi kargazenler olacak ki insanlar sesi güzellerin değerini bilsinler yav neyse.. abla gitarı kapıp gelicem, artık ben çalar sen söylersin, bir iki de tiyo verirsin kardeşine, ses kullanımı hakkında )))))))))

kalderavolkan
@Ayse’m; Şşşt çaktırma Keyifliydi gerçekten seneye tekrar düşüniciiiz )
@Sanii; Sen hayattamısın bacım yaa biz sana seslenemiyoruz arada sen uğra bari böyle Dur teklifini şirkete bi iletem de seneye değerlendiririz artık seni de
@SM; Aman da aman kimler gelmiş. Kırmızı halılar mı serem, sıcak sular mı dökem bilemedim şimdi Utandım şimdi :X
@Kardeşlik; Sen ablayla dalgamı geçiyorsun? Taş olursun taş )

mavianne
mutlu yıllar diliyorumne kadar güzel geçmiş senin de yeni yılın

KALDERA & VOLKAN «
[...] önceki AVM yazımıda bu yıl AVM’lerde süslemeler vasat demiştim ya, bu tavuskuşunu gördüğümde erken konuşmuşum dedim Bu kafasını bir sağa bir sola çeviren [...]

KARIŞIK TOST :) «
[...] birinde Carrefour içinde Doğuş Eğitim Kurumları tarafından kurulan Kurabiye Evinden bahsetmiştim. İşte başka bir ziyaretimizde oranın faaliyette olduğunu gördük, tabii kalderayı tutabilene [...]

Hiç yorum yok: