24 Mart 2009 Salı

2009 EUROVISION,HADİSE, DÜM DÜM TEK,İZLE,İNDİR,FÜZE MEMELER 6/1/2009

Fotoğraflara bakarken ne yazacağımı az çok kafamda oluştururdum. Bu sefer de öyle olması için fotoğraf klasörümü açtım ama nedense bu sefer içimden kahır, bela, kötü sözden başka kelime geçmedi. Geriye kalan resimleri belki daha sonra eklerim bilemiyorum.

Birtabak.com sayesinde tanıdığım değerli kardeşlerimden biri H.Mert kardeşim, içinde bulunduğumuz şu biçare zamanlarımızda elimizden gelecek tek şeyin sağır kulaklara, kör gözlere hemen yanı başımızda yaşanan acıyı, katliamı, SOYKIRIMI, vahşeti duyurmanın yolunu bu kör ve sağırların dilinden konuşarak yapabileceğini düşünmüş olmalı ki çok güzel bir yazı yazmış.
Kendisi bu işi o kadar iyi başarmış ki dünden beri düşündüğüm halde daha iyisini yapamayacağıma karar verdim.


Buyrun size HADİSE, DÜM DÜM TEK, FÜZE MEMELER, KALÇALAR VE BİLİMUM SAKATAT FOTOĞRAFLARI :/

YAZININ YORUMLARI

YUSUFUNALEMİ
malesef her şeyi ifade etmeye yetecek bi yazı.ama hangi yazımız bu insanların acısını ifade eder ki .artık yazacak kelime bulamıyorum.bir bomba olup israilin tepesine yağmak istiyorum.

atalay
çok guzel

mehmet
şarkını çok beğeniyorum

uğuray
şarkısını çok seviyorum manyak bişey

Hiç yorum yok: