24 Mart 2009 Salı

ALIN SİZE ÖZÜR 29/12/2008



DÜNYA KAMUOYUNA SESLENİYORUM!..

‘1955 - 1974 yılları arasında Kıbrıs’ta iç, içe yaşarken kendilerine ‘komşularımız’ dediğimiz ‘RUM’ların’, adada ki Türk varlığını ortadan kaldırmak maksadıyla hiçbir suçu olmayan ama sadece Türk oldukları için hunharc akatlettikleri,‘ analarımızın, babalarımızın, kardeşlerimizin, eş ve çocuklarımızın’ kan ve can bedeli ‘hakkı için.. Yapmış oldukları bu’ SOYKIRIM ‘nedeniyle Kıbrıs Türk Halkından, ‘ÖZÜR DİLEMELERİNİ’ istiyorum..’

http://www.ozurdilesinler.org/index.php



YAZININ YORUMLARI


aysegelin
EVET!!!!!!!!!!!!!

HMERT
“devletim adına özür dilorum” diyor o zaatlar. Kendilerini hep birilerinin yerine koyuyorlar. Sen kendini birşey zannetmiyorsan, niye ortaya çıkmıyor, çıkamıyorsun. Daha bir tane millet “biz osmanlıya bilerek zulmettik arkadan vurduk” dedi mi? O en çağdaş en uygar devletlerin En ulu aydınlarının ağzından bir “ö” çıktı mı? Behey kendini bilmezler susun da adam sansınlar…
Ben bu özür dileyenlere aydın değil dangalak demek istiyorum.
Benim 250000 şehitim için bir kere özür dilendi mi? Benim bosnadaki öldürülen kardeşlerim için özür dilendi mi? Benim şehit diplomatlarım için özür dilendi mi? Benim çeçenistan’da, Kırım’da ve Uygur’da soykırıma uğrayan kardeşlerimden özür dilendi mi?…

türk
supper

Hiç yorum yok: