5 Mart 2009 Perşembe

ANNELER GÜNÜ 11/5/2008

Allahım'a binlerce kez şükür ettim bugün. Öncelikle Anneyim ve Anneler günümü birbirinden değerli hediyelerle kutlayan iki meleğim var. Ayrıca Melek Annem hayatta ve çok şükür yakınımda. Azıcık hasta, üşütmüş ama olsun en kısa zamanda iyileşir inşallah.

Dünden büyük bir heycanla hazırlanan oğlum önce kendi elleriyle yaptığı bir hediye verdi. Duvar takvimi boyutumda üzerinde çeşitli yazılar (bana özel :) ve süslemeler bulunan bir karton verdi. Daha sonra kendi haftalığı ile aldığı hediyesini. Okadar heyecanlıydı ki gözlerinin içi parlıyoru. Kendi harçlıkları ile ve kendi seçtiği ilk hediyeymiş öyle söyledi :)

Daha sonra kendi anneciğim için alışveriş fırsatı bulamamıştım ve onu hallettim ayrıca öğle yemeğini dışarda yedik. Kızım da bana çok güzel bir kırmızı gül hediye etti. Velhasılı kelam,
TÜM ANNELERİMİZİN VE ANNELİĞİ KALBİNDE HİSSEDİP ANNE OLMAYI BEKLEYEN KADINLARIMIZIN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...
YAZININ YORUMLARI
Yazan: isimsiz Tarih: 20/5/2008 Konu: http://o0ocileklisuto0o.blogspot.com/ Merhaba nerelerdesin :) Yani yazılarını bekliyoruz. Gerçi bu tencere dibin kara seninki benden kara misali oldu :)) sanki ben kaç gündür yazı yazıyorum :))

Yazan: Geyik Mühendisi Tarih: 16/5/2008 Konu: :) Bir gün senin yarattığın eserin, onu yarattığından dolayı seni kutlaması çok ilginç bir şey olsa gerek.. Ne mutlu annelere :)
Yazan: mavianne Tarih: 14/5/2008 Konu: ne güzel en iyi hediye bence emek verilen oğlunu öpüyorum aferin ona nice anneler günlerine tahirin maceralarını beğenmene sevindim teşekkürler ziyaretine sevgiler

Yazan: mavianne Tarih: 14/5/2008 Konu: kırmızı gül bir gül bir öpücük, ne ister ki bir anne başka anneler günün kutlu olsun sevgiler sana

Hiç yorum yok: