5 Mart 2009 Perşembe

23 NİSAN /OKULDA GÖSTERİ / ANKARA MİSKET 5/5/08

23 Nisan yazısı yazmak için çok geç bir zaman biliyorum ama benim için yazmak artık ilham(i) gelmesine bağlı oldu. Eskisi gibi sık yazamıyorum, derleme yazılardan çok da kendi hayatımıza dair olayları paylaştığım için yazmaya başlamak için vesile ile birlikte ilham(i) lerin de gelmesi gerekiyor. Ayrıca 25 gündür çalışan bir anne olarak fazlasıyla yoğunum. 6,30 da başlayan maratonum 11,30-12,00 de ancak son buluyor. Haftanın 6 günü tekrarlanan bu yoğun tempo da yazma işine fazla vakit ayıramıyorum.

Benim 3. sınıf öğrencisi delikanlı oğlum Okullarının bahçesinde yapılan gösteride Ankara Misket oynadı tüm sınıf arkadaşları ile birlikte. Mor renk her biri ayrı bir çiçek olan güzellerime çok da yakıştı. İspatı fotoğraflarda ;





Hiç yorum yok: