24 Mart 2009 Salı

POZ VERMEYİ ÖĞRENMEK İSTEYENLERE…29/12/2008

Küçük cadı fotoğraf makinesini elimde gördüğünde artık poz veriyor :)
Bkz. Fotoğraf :)
Neden eller kafasında?
Teyzesinden öğreniyor, saçlar iki yandan tepeye toplanmalı kalça birtarafa çıkarılmalı :)
Müzik çalan herhangi bir kanalı değiştirenin vay geldi haline, neden?
Kalderen abla oynayacak.
Kalderen abla kimdir?
Kardelenler reklamındaki Kardelen Ayşe’yi gördüğümüz günden beri Kaldera=Kalderen abla.


Çook uzaklarda, Miami’de kalbinin tüm güzelliğini yüzünden okuyabildiğiniz, gözlerinin içi ışıl ışıl, kanatları görünmese de melek gibi bir insan olduğunu blogunu takip eden herkezin çok iyi bildiği bir güzel hatun var. Gittiği her ülkede, bulduğu her fırsatta gönüllü olarak iyilik yapmak için çırpınan, uzak yakın demeden tüm tanıdıklarının kalbinde kendisine kocamaan bir yer edinen bu güzel hatundan değeri ölçülemeyecek büyüklükte el yapımı, sevgi mahsulü bir kart aldım cumartesi günü.

Ve derhal panoma astım.
Gün içinde defalarca bakıp bu sıcak kalpli güzel insanı tekrar tekrar hatırlamak için. Biliyorum kelimeler her zamanki gibi yetersiz kalacak ama; TÜM KALBİMLE TEŞEKKÜR EDERİM MOONİSH.
Dün akşam bizim meleklerin yine tatlı krizi tuttu. Bilgisayarı açmaya üşendiğim için gazete eklerinden derlediğim arşivimi karıştırdım.
Uzun zamandır ÇİKOLATALI TOPLAR yapmak istiyordum ama sanki oyalayıcı birşeymiş gibi göründüğünden vazgeçiyordum, pişmanım :)
Hani bunun tarifi diyenler, BURDAN BUYRUN )
YAZININ YORUMLARI

moonsun11
Beni cooook utandirdin :) Ne diyecegimi sasirdim ama inan bu guzel sozlerin senin yureginin guzelligini yansitiyorr :)Benim yuzum kizardi, ben bicirlara ve sana kocaman opucukler birakip kaciyorumm :)
Erdal ERDOGDU
sen nazarlara getir böyle cocugunu da o zaman görcem ben seni .. maşallah Rabbim nazarlardan kem gözlerden korusun analı babalı ağabeyli büyütsün inşallah.
Ayse
yerim ben o poz veren sekeri yeeeer :)) ilk fotografta Verda ablasinin kucuklugunu gormus gibi oldum, cok benziyorlar
kalderavolkan
@moonsun; yüzünü tahmin edebiliyorum, çok keyifli :)
@Kardeşlik; Ben biliyorum ki blogumuzu ziyaret eden tüm kardeşlerim, dostlarımız kalbinde haset barındırmayan, temiz yürekli insanlar (Şükürler olsun) O nedenle maşallah demeyi unutmazlar nazar da değmez (İnşallah)
@Ayşe; Ayyy Rabbim inşallah büyüklüğünü de benzetsin ben çok seviyorum verda’nın karakterini, çok isterim Kaldera Verda ablasına benzesin.

mavianne
MUTLU YILLAR DİLİYORUM SANA VE GÜZEL AİLENE Nice yıllara

ceyda
allah yavrularınızı sizlere bağışlasın ve huzurlu mutlu sağlıklı yıllar geçirin:) daha önce de ufaklıkların fotoğrflarını henster a yorum yaparken görmüştüm çok şeker gelmişlerdi:) söylemeden edemedim,hem yeni yıl bahanesiyle aklımdan geçenleri de sizinle paylaşmak istedim:) allah a emanet olun..

candasimsin
Yani bir guzellik ancak bu kadar harika poz verebilir. Kızın mı var cilve var misali.Harika.Bu arada Optimumu gorunce sormak istedim, ben oraya yakın oturuyorum da sen nerede oturuyorsun?

kalderavolkan
@Ceyda Yazdım yazdım sildim nasıl teşekkür edeceğimi birtürlü bilemedim, her kelime aciz kaldı. Rabbim razı gelsin senden tüm duaların için de AMİİİN Her zaman bekleriz başımızın üstünde yerin var.
@Küçük adam’ın güzel annesi; Allah inşallah küçük adam biraz büyür büyümez sana da nasip etsin şöööyle nazlı, cilvelisinden bir kız :)Kartalda evim ama işim Göztepe libadiye üstünde. Optimum yakın yani. Bak Küçük Adam’ı canlı canlı görme hevesi doğru içimde şimdi :)
böcük
maşallah büyüyünce artis olacak sanki
ve çikolatalı toplarrr yapılası lezetler

ceyda
rabbim razı gelsin senden demişsin…en güzel dua bu da benim için:) ecmain inşallah..

Hiç yorum yok: