11 Nisan 2013 Perşembe

TÜRKMAX-HERŞEY TADINDA

Uzun zamandır etkinlik yazısı yazmamışken nasıl da ilaç gibi geldi bu Mutfak Sohbetleri :)

Çarşamba günü Kardeşliğimden aldığım bir davet üzerine Cuma günü kendimi önce yollarda sonra da Türkmax Stüdyolarında buldum :)

 
Herşey Tadında program çekimleri bittikten hemen sonra ayaküstü mutfak sohbeti şeklinde tadı damağımda kalan, son derece keyifli, samimi ve bol kahkahalı bir organizasyon oldu.

 
Beni tanıyan herkes bilir, bir işin içinde Kardeşliğim (Erdal Erdoğdu) varsa soru sormam, önünü arkasını araştırmam, bilirm ki onun üzerine aldığı iş mutlaka kendi süzgecinden defalarca geçmiştir. O nedenle daha önce Moova projesinde olduğu gibi bu sefer de ilk dakikasından son dakikasına kadar son derece kaliteli, özenli bir organizasyon oldu.

 
Eyüp Şef, Jess, Sena Hanım ve Turhan Bey ve kamera arkası tüm ekip öylesine güleryüzlü ve samimiydiler ki bir süre sonra gülmekten yorulduğumu fark ettim :)

 
Öncelikle Eyüp Şef'in programda yaptığı Erişteli Çorbalarımız (Nam-ı diğer sakalaçarpan :) ) Turhan Bey'in elinden tattık :)
 
 
Sonrasında ise harika bir Peynir Tabağı, Narlı Buğday Salatası, Lokum gibi pişen etlerimiz ve Karidesli Göbek Salatadan tatma fırsatımız oldu.

 
Uzun zamandır görmediğim çok güzel insanları (Ayşenim, İnci Abla, Zerrinim, Erdalım) tekrar görmüş olmak ta ayrıca çoook iyi geldi :)
 
Bir kez daha emeği geçen herkese kocaman Teşekkür...

4 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Canımın içi Nazanım,uzun zaman sonra seninle tekrar bir arada , bol sohbetli ve bol kahkahalı
muhteşem güzel günde olmaktan öyle mutlu oldum ki,Herşey tadında ekibi ile hoş sohbetlerin olduğu günümüzü hala unutamadım canım:)
en kısa sürede tekrar bir arada olmak dileğiyle.
Sarılıp öperim seni...

Unknown dedi ki...

Gercektende cok keyifli bir organizssyon oldu. Sizinle tsnistigimsda cok memnun oldum...sevgiler...

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

İnci ablaaam; Ne çok özlemişim seni, diğer güzel arkadaşları. Havalar ısınıyor, artık sık sık buluşuruz inşallah :)
Nilayınsihirlieleri; Ben de çoook memnun oldum, tekrar görüşmek üzere İnşallah :)

Seyhan dedi ki...

Merhaba ..

yarışma bugün sona erecek son kontrolleri yapıyordum.. takipçiler arasında KALDERA&VOLKAN olarak adınızı bulamadım. farklı bir isimle mi takibe aldınız acaba ?

sevgiler