8 Mayıs 2012 Salı

ROWENTA SILENCE FORCE EXTREME CYCLONIC



Sırada düzenlenmeyi ve yayınlanmayı bekleyen 2 hafta sonu yazımız, harika etkinlik fotoğraflarımız var ama şu aşağıda görmüş olduğunuz güzellik zarafeti ve işlevi sebebiyle hepsinin önüne geçti :)


Birçok kampanyasını burada duyurduğum gibi ben FİKRİMÜHİM'im. Yani Fikirleri önemli görülen insanlardan. Bu farklılığı görebilen markaların en doğru tercihlerinden biri piyasaya çıkaracakları yeni ürünler için Fikrimühim aracılığıyla bizlere ulaşmak. Çünkü bir Fikrimühim dosdoğru düşüncesini söyler, görevinin bilincindedir, eksiği, yanlışı bildirmekten çekinmez ki çıkılan yol sağlam olsun.


Bu gün bizim ailenin geleneksel firmalarından olan ROWENTA'nin Fikrimühimdeki kampanyasını görünce işte bu dedim.

Evimde "Temizlik Robotu" dediğimiz binbir övgüyle aldığım ve piyasanın çok üstünde bir rakam ödediğim meşhur üründen var ama bana sorarsanız ergonomi ve pratiklik yönünden alacağı puan sıfırdır. Hem hantal, hem hazırlaması ve kaldırması meşakkatli hem de üç oda, kare giriş, uzun bir koridor, küçük bir mutfaktan oluşan çok bölmeli evimde kullanım için pek de uygun değil. Ancak aldık bir kere ve zahmetine rağmen kullanıyoruz.


Çalışan bir anne olmanın en büyük zorluklarından biri de çocuklarım okuldan geldikten sonra ben eve ulaşana kadar tek başına kalmaları. Çoğunlukla kaldera ben gidene kadar annemde oluyor ama abisinin evde olduğunu anladığı zamanlarda derhal evine geçmek istiyor. Hem böyle zamanlarda hem de Paşanın evde tek olduğu zamanlarda envai çeşit kraker, cips, çekirdek, kuruyemiş, patlamış mısır gibi atıştırmalıklar tam da TV'nin karşısında ve koltukların hem önüne hem de bol miktarda arkasına dökülerek tüketildiği için her akşam eve gittiğimde önce mutfağa geçip akşam yemeği hazırlıklarını yapıyorum sonra da direk salona geçip oturulabilecek hale getirmeye çalışıyorum.

İşte bu zamanlarda (ki dediğim gibi hemen her akşam) önce gaza gelip o hantal şeyi aldığıma, sonra da hala daha pratik bir süpürge alamadığıma hayıflanıp duruyorum.


Bu kampanyanın en güzel taraflarından biri 10 Fikrimühim bu ürünü deneme şansı yakalayacak ve bu üründen memnun kalırlarsa %50 indirim kazanacak :)
Bu şans bana gülermi bilmem ama iyi bildiğim birşey varsa o da bu şanslı 10 kişiden biri olsam da olmasam da şu bebek en kısa zamanda benim olacak :)))





Bu güzellik ve diğer tüm çeşitlerine ulaşmak için www.rowentasupurge.com

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Enerji tüketimi çok düşük ancak emış gücü de çok yüksek bir ürün. Ayrıca piyasadaki en sessiz supurge... Ben de almak isterim.