13 Nisan 2012 Cuma

EKS'DEYDİK

Geçmiş tarihli yazılar yazmayı sevmiyorum zira hafızam bunun için hiç de müsait değil ancak bu bloğun var oluş amacı meleklerime anılarını bırakmak ise yazmadan geçemeyeceğim zamanlardan biri de EKS Mutfak akademisinde düzenlenen Maggi Blogger Etkinliğidir.


Birbirinden değerli yemek bloggerları ile onların takipçileri arasından bir kişinin seçilmesi ve birlikte yemek yapmalarını sağlamak şeklinde düşünülmüş bu harika etkinlik için benim partnerim çoook ama çok sevdiğim, yüzü kadar yüreği de güzel arkadaşım Ayşenimdi :)


Hava yağmurlu ve soğuk olsa da kuzularımla birlikte 10 dk gecikme ile EKS'deydik. Bol kahkaha, sohbet ve eğlence arasında süper ötesi bir menü çıkarttık. Ve hala aklıma geldikçe menünün sanki tamamen benim zevklerime göre hazırlanmış olmasına şaşırırım :) Salata hariç diyebilirdim eski ben olsaydım ama hazırladığımız ve "ı ıh ben bunu hayatta yiyemem, tatlı, ekşi, baharat ne ararsan var" dediğim salatayı en çok tüketen olunca derhal o olumsuz cümleyi de yuttum :))




Menüde;

- Kış çorbası (Ki bayılırım...)
- Tavuklu ve Sebzeli Noodle (Olmazsa olmazımdır...)

- Ekşi Elmalı, Kuru Üzümlü, Körili Salata (Şaka gibi değil mi? Ama müthişti...)

- Hot Chocolate Sufle (Meyve parçalı dondurma ile mükemmel ötesiydi...)


Tariflerin hepsini Ayşenim yukarıda verdiğim linkte tek tek yazmış olduğu için ben tekrar yazmıyorum ama salatayı mutlaka denemenizi tavsiye ederim.


Bu güzel gün için bir kez daha önce güzel arkadaşıma, nazik daveti için Yasemin Hn'a, Maggi'ye ve sıcacık ortamı ile en beğendiğim okul olan EKS Mutfak Akademisi'nin Başta Eyüp Şef olmak üzere tüm güleryüzlü ekibine bir kez daha bin teşekkür...

Hiç yorum yok: