4 Mart 2009 Çarşamba

ÖYLESİNE BİRŞEY İŞTE 23/02/07

Havaların kapalı olmasından benim kadar etkilenen bir insan daha varmıdır bilmiyorum ama inanılmaz derecede elim kolum kalkmaz, iş yapamaz, canı hiçbirşey istemez modlarındayım bu gün. Oysa taslağını bitirmem gereken 180 küsür sayfalık bir word dosyası var, bloguma eklemek istediğim resimler+fotolar var, ziyaret etmek istediğim blogcu arkadaşlarım var, vs....

Saat 9:00 dan itibaren kendimi motive etmeye, çalışmaya adapte olmaya uğraşıyorum ama olmuyor. Kendimi alakasız işler yaparken buluyorum. Kalın siyah camdan oluşan masamı silmek, üzerindeki kaşe, kalemlik, zımba vs.. yerini değiştirmek, bilgisayaramın masa üstü arka planını değiştirmek, Media Playerde dinlediğim müziklerin sıralamasını değiştirmek gibi. Bu arada özellikle belirtmeliyim ki cam masa kesinlikle kullanışlı değil hele de siyah ise...


Tamam tamam hemen kalkıyorum, kendime DOĞADAN'ın o şahane bitki çaylarından birini yapıyorum (mandalina+portakal olabilir, nefis bir limonlu yeşil çay olabilir bilmiyorum bi bakayım) vee hemen gelip hafif güzel bir müzik eşliğinde çalışmaya başlıyorum.

Aaaaa oda ne ee saat 11:45. Bu demektir ki 15 dk. sonra yemek saati
Yok yok ben daha tam acıkmamışım 1 fincan nefis çay ile en az 1,5-2 ye kadar çalışır sonra da yemeğimi yerim.
Ay biraz açıldım sanırım HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLARIM İYİ Kİ VARSINIZ.

SİZLERE DE İŞLERİNİZDE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.

Hiç yorum yok: