4 Mart 2009 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK 22/12/07

Bir kurban bayramını daha gayet yoğun, dost ve akrabalarla iç içe yolcu ediyoruz. Allahım tüm sevdiklerimizle birlikte yenisine erişmeyi nasip etsin inşallah.

Dün akşamı hastahanede geçirdik arkadaşlar. Gece kalmadık ama saat 01:30 da evimize ancak dönebildik. Kızım çok ateşlendi. Tüm gün sadece halsizlik ve iştahsızlıkla başgösteren rahatsızlığı saat 18:00'den sonra yüksek ateşle devam etti. Düşüremeyeceğimi anlayınca da derhal hastahaneye götürdük. Bizimle aynı şikayetlerle orada bulunan onlarca çocuk vardı. Akciğer filmimizi çeken teknisyen son 4 ayın en yoğun haftasını yaşadıklarını söyledi. Kızımın kan değerleri biraz düşük çıktı, akciğer filmi ise temizdi çok şükür. Öksürüğü için bir şurup, ateş düşürücü bir şurup ve antibiyotik ile evimize geldik. Yatmadan önce de serin bir duş aldı bugün ise daha iyi çok şükür.




Şu ara verdiğimiz zaman içersinde kendimi son derece paslanmış hissetmeye başladım. İtiraf ediyorum; konu sıkıntısı çekiyorum. Hiç bu kadara uzun süre ne yazacağımı bilmeden ekran karşısında kaldığımı bilmiyorum. Evde olmak mı beni bu kadar monotonlaştırdı yoksa erken mi tükendim bilmiyorum. Neyse bi silkelenip toparlanacağız inşallah.

Bu arada başlamaya niyetlendiğimiz "tuvalet eğitimimiz" de kızımın hastalığı nedeniyle önümüzdeki haftaya ertelendi. Bakalım bu cadı kızım çok uğraştıracak mı beni? Ama yazıda söylenenleri de yapmaya başladık. Mesela lazımlık aldık ve WC'nin bir kenarına koyduk. Abisi gittikçe o da hevesleniyor bezli bile olsa gidip birkaç saniye oturuyor. Bezi kirlendikten sonra da rahatsız olmaya başladı artık.

Bu arada sık sık şablon değiştirmemden de anlayacağınız üzre kararsız kazımı oynamaktayım. Şöyle gönlüme göre bir hazır şablon bulamadım derken bu şablon karşıma çıktı. Bu şablonun adı her ne kadar "AŞK" ise de ben buradaki erkeğin büyük kızın küçük olmasından kaynaklı kızım ve oğlum olduklarını düşünerek bu şablonu kullanmaya başladım. Sanırım eminim/son kararım :)

Hiç yorum yok: