5 Mart 2009 Perşembe

MİM OLAYINA BODOSLAMA DALIŞ 29/8/08

MİM hadisesi uzunca bir süre önce tarafımdan rafa kaldırılmış, çok istisnai bir durum olmadıkça da rahatsız etmeme kararı alınmıştı. Amaaa uzaklarda biryerde, yüzünü hiç görmediğiniz, sesini hiç duymadığınız ama kader çizgilerinizin paralelliği sebebiyle gıyabında kendinize kardeş bellediğiniz birinden hemde hoş bir içerik ile MİM daveti gelirse karşı koyamayacağınız bir durum oluşur ve siz de paşa paşa yazmaya başlarsınız :)
HAYALLERİM;
* Kendime ait, 2 kuzuma birde bana oda ve salondan oluşan kullanışlı şirin bir çatı katı :),
* Ayağımızı yerden kesecek mini bir dört teker, (tabii bir de ehliyet :P :)
* "Bu işi öğrendim artık" seviyesinde bir İNGİLİZCE,
* Yarım bıraktığım okulum İŞLETME FAKÜLTESİ'ne kaldığım yerden devam edebilmek için af :),
* Kuzularımı kendilerine ait yuvalarına yerleştirdikten tekautluk (emeklilik) yaftamı da sırtıma sardıktan sonra 3 gün ila 300 gün aralığında (bu sayının hiç önemi yok önemli olan gerçekleştirmiş olmak) kara görmeksizin deniz üstü seyahat :)


Bu vesile ile, sihirlieller, seineb, çileklisüt veee NeVv tarafımından mimlenmiş bulunmaktadır bilgilerinize :))

YAZININ YORUMLARI
Yazan: www.ipekbocugu.blogsot.com Tarih: 4/9/2008 Konu: off Şu son hayale mümkünse ben de ortak olabilir miyim :D Harika bir hayal :) Dilerim hepsi gerçekleşir :)
----------------------------
Tabii neden mümkün olmasın seve seve hemde :)) İnşallah. Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 4/9/2008 saat: 14:31

Yazan: Nurgul Tarih: 2/9/2008 Konu: Hayaller hakkinda Umarim hayal ettiginiz seylerin hepsi hayirli bir sekilde gerceklesir. Ramazaniniz mubarek olsun. Videoda bir hata olmus, bir de simdi deneyin:))) Linklerimdeki yerinizi de aldiniz bu arada:)))

Yazan: pacelladan Tarih: 2/9/2008 Konu: .. Rabbim Ramazan ayının bereketinden, hayrından, sıhhatinden, feyzinden ve ilminden nasiplenenlerden eylesin hepimizi.. Avf mağfiret etsin cem-i cümlemizi.. Dualarda hatırlatsın bizlere bizi.. Kabul buyursun ibâdetlerimizi.. Ve katından kovmasın cümlemizi.. Hayırlı Ramazanlar dilerim.. Ailenize selâmlar.. Rabbi Rahiyme emânetsiniz.. Dâimi dua ile..

Yazan: fulyailkim Tarih: 2/9/2008 Konu: slm hayallerinin gerçek olması dileğiyle ablam hayırlı ramazanlar :)

Yazan: NnEvV Tarih: 2/9/2008 Konu: http://nnevv.blogspot.com uvvvvvvvv mimlendiiimm :) teşekkür ederim kalderavolkancığımm ... hıım hayallerin güzel , işletme için af yazmışsın ya kim bilir ne için bıraktın ! püff ben de kararsızım yaa bir an önce istanbula gelsem konuşsak , dertleşsekk :S ehliyet demişsin bende bu sene alıcam inşaallah belki beraber alırız :) onun haricindeee çatı katı , dört tekerlek ve deniz üstü seyahat hayallerin için özel dua edicemm sana inşaAllah birgn gerçekleşirler diyorum minikleri öpüyorum :)
------------------------------
Benim hamile hamile sınavlarına hazırlanıp binbir zahmet kazanıp 1 sene okuduğum okulum 2 senesinde kayıt için gereken harcı bulup yatıramadığı için :( bu hakkımı yitirdim. Affetmeyeceğim, affedemiyorum... Alırız valla sen gel hele konuşuruz da, dertleşiriz de. Pazar günü bir cafe de oturduk ark. la "nargile isteyelim" dedi, olmaaaz ben nevini bekliyorum dedim :) O da kim dedi ben de bildiğim kadarıyla seni anlattım. Delisin sen hiç tanımadığın birini mi bekliyorsun dedi :)) Bekliyorum valla :SDüzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 3/9/2008 saat: 08:32

Yazan: isimsiz Tarih: 2/9/2008 Konu: www.birkafadanherses.com Bugün bu kaçıncı :)) yahu bacılar etmeyin eylemeyin benim gibi asosyal bi hatunun bloğuna gelip söylemesseniz mimleri es geçiveririm mazallah bilmeden :pPp zaten kaç gündür niye beni kimse mimlemiyor artıkıN diye sorar olmuştum :))) mimim baaşım üstüne en kıza zamanda yazacağımdır ;)
----------------------
Arada bir kafanı horozkop'tan, ay'dan, güneş'den kaldırda etrafına bak bacım :))Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 2/9/2008 saat: 08:37

Yazan: isimsiz Tarih: 1/9/2008 Konu: hayaller 5 tane hayalmi anlamadım mim konusunu?
----------------
Sınırlama yok dilediğin kadar hayalini yazabilirsin...Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 1/9/2008 saat: 15:58

Yazan: SananAaki.BaNaneSaN Tarih: 1/9/2008 Konu: :)))) şu karaya basmaksızın deniz gezisi fikri hemde resimdeki şeylerle of of of ne hayal he :D bende aynı şeyi karaya basmaksızın havada uzay mekiğiyle düşünüyorum :D

Yazan: SeineP Tarih: 31/8/2008 Konu: . amanınn mimler arasında kaldım :P en kısa zamanda iadei mim yapılacaktır kaldera aplacııım ^-^
---------------------------------
Gördüm, kelebekgibi de sana paslamış :)) Hadi bakalım bekliyoruz...Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 31/8/2008 saat: 20:03

Yazan: aysegelin Tarih: 30/8/2008 Konu: :) Sobeme karşılık verdigin için çok teşekkür ederim :) Hayallerinin bir an önce gercekleşmesi için dua edicem. En azından bari bir kısmı demi :)
---------------------------------
Aynen öyle can kardeşim, aynen öyle :)Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 30/8/2008 saat: 14:27

Yazan: E. Ali Tarih: 30/8/2008 Konu: hayaller Mütevazi olduğu kadar gerçekleşmesi kolay hayalleriniz varmış. Benim ingilizce dersleri blogda bilirsiniz ön bilgiler yazmıştım. Şimdi çok yakında sıfırdan itibaren derslere başlayacağım için size de faydası olabilir. Bir hayalinizin gerçekleşmesine böylece katkım olmuş olur.
---------------------------------------
Okulların açılması ile birlikte paşa okuluna gideceği kızım da bakıcısında olacağı için hayatımız yaz aylarına oranla daha düzenli olacaktır düşüncesindeyim. Şirket içi eğitim programında İngilizce derslerinin yer alması bir ihtimal ama oradan bir ses çıkmazsa kendi imkanlarımla kursa gitmeyi çok istiyorum. Senin blogunu da NLP derslerini de uzun zamandır takip ederim biliyorsun. Anlatım kolaylığını bilenlerdenim yani. O nedenle bu işe hız verirsen ilk öğrencin ben olurum şüphen olmasın :) Düşünmüş olman bile benim için büyük incelik, sana boşuna kardeşcaazım demiyorum ben :) Teşekkürler...Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 30/8/2008 saat: 14:28

Yazan: KelebekGibi Tarih: 29/8/2008 Konu: -_- Güzel hayaller, insallah hepsi gercek olur birgün.
--------------------------
İnşallah canım, hayırlısı ile inşallah...Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 30/8/2008 saat: 14:28

Hiç yorum yok: