24 Mart 2009 Salı

KARDEŞLİK İÇİN 15/01/2009

Artık duymayan, bilmeyen kaldımı bilmiyorum ama benim İzmirde okuyan, dünya efendisi, paşamı paşa bir kardeşliğim var. Ahanda bu karaoğlan :P
Kendileri taaa 31/12/2008 tarihinde bir yarışma düzenlemiş (külliyen yalan amaç sadece sömürü :P ) İzmir’in o soğuk (!) günlerinde eğitim için nice zorluklara göğüs geren arkadaşları ve kendisi adına atkı, bere, eldiven neviinden birtakım sıcak tutucular örülüp gönderilmesini istemişti. Hatta bir de hediye belirlemişti. (Benim tüm çabam bu hediye için biliyorsun değilmi kardeşim :) ) Ancak araya İsrail soysuzlarının katliamı girince ne siz duyarlı arkadaşlarıma duyurmak için bir yazı yazabildim ne de elimi kaldırıp birşeyler hazırlayabildim.
Ama Filistindeki kardeşlerimiz için umut ışığı doğunca, inşallah bundan sonra o soysuzlarının postalarının kardeşlerimizin topraklarından çekileceğini hele bir de türk askerinin yaraları sarmak için kardeşlerimize yardım için gazze’ye gideceğini öğrenince benimde filistinli kardeşlerimden daha yakınımda ve bana muhtaç kardeşime yardım etmem gerekliliği aklıma düştü
İşte bu atkı kardeşim için. Pasta börek kısmına girmiyorum çünkü o sürpriz :D



Ve şimdi aramızda var olduklarını hissettiğim maharetli arkadaşlarımdan bu kardeşlerimiz için siz neler yapabilirsiniz diye soruyorum?
Kardeşime ulaştırması benden, siz sadece yapın yeter :)
YAZININ YORUMLARI

Erdal ERDOGDU
benim İzmirde okuyan, dünya efendisi, paşamı paşa bir kardeşliğim var,Kendisi gibi İzmir’in o soğuk günlerinde (!)
Abla sevdin mi, sövdün mü anlamadım gitti
Eyvallah diyorum, saygı selam ve kocaman sevgilerimi yolluyorum, ve şimdiden o ATKIM için sana çok ama çok teşekkür ederim…
senden başka kimseden tek bi ses çıkmadı. şimdilik yemek kitabı kesinlikle senindir. artı olarak 26.sına kadar izmirdeyim, 27.si öğlen insallah istanbuldayım… ondan sonra çat kapı gelicem yanına )))

bunu düzenle 15 Jan 2009 8:42 pm Erdal Erdoğdu » Blog Archive » Ablamdan atkı geliyorrrr….
[...] yapılan yorumatkı bere örme - kek börek kurabiye yapma yarışması yazısı için KARDEŞLİK İÇİN « tarafından yapılan yorumYazamak.com projesi sona erdi yazısı için kalderavolkan tarafından [...]

kalderavolkan
@Aşkolsun kardeşlik sen benden ne zaman kötü söz duydun. tamamen kelime sıralama hatası bak düzelttim bile )Beklerim paşa’m başım üstüne…

CeYDa
BU okuyan kardeslere bende katkida bulunmak isterim ama atki örmüslügümde pek yoktur, hemde bu sira yogunluk var ama yinede katilmayi düsünücem kitap fena ödül degil Kaldera sana gönderirim zaten katilirsam

çileklisüt
Ooo abla kardeş Allah muhabbetinizi arttırsın :)

kalderavolkan
@ ceyda; kelebekim güzelim sen taa viyanalardan gönderdikten sonra ben başımla birlikte ulaştırırım tabiiki
@çileklim; Amiiiiin

mavianne
ne güzel bir şey yapıyorsun tebrikler abi kardeşe de nazar değmesin

bunu düzenle 20 Feb 2009 8:48 am KİTABIM VE KARDEŞİM «
[...] Feb 2009 yazan: kalderavolkan Şurda, şurda ve şurda bahsi geçen atkı sahine kavuşmuştur [...]

Hiç yorum yok: