24 Mart 2009 Salı

KALDERA & VOLKAN 12/01/2009

Biriken fotoğrafları sevdiklerimizle paylaşma zamanı;

Evimizin yeni assolisti :) İki hafta öncesine kadar her duyduğu müzikte oynamaya çalışan kızım şimdi eline geçirdiği, fırça, kumanda vs. yi mikrofon gibi kullanarak şarkılar söylemeye başladı. :)Çileklim bu foto senin için (AVM 2 yazımızdaki yorumlarımıza istinaden :)


Allah rahmet eylesin ADİLE NAŞİT’in dilinden masallar dinlediğimiz bir uykudan önce programı vardı. Ne çok severdim onu izledikten sonra yatmayı. Rüyalarımda onun anlattığı masallar gibi şeker pembe olurdu hep Bazen gerçekten çocuklarımın bazı konularda bizim kadar şanslı olmadığını düşünüyorum. İşte bizimkilerin uykudan önce hali. :)

31 Aralık günü şirkette ufak bir Yılbaşı kutlaması yapıldı. Bu da ağacımız Çam’a ne gerek var eldekileri değerlendirelim dedik :)


Ve son AVM gezimiz. Kuzular Metrocityde.

Ama öncesinde MADO’da Salep keyfi

Küçük cadı ilk başlarda içmek istemese de çikolata takviyesiyle fincanını bitirdi. Paşa daha önceden tecrübeli olduğu için sorunsuz içti.

Bir önceki AVM yazımıda bu yıl AVM’lerde süslemeler vasat demiştim ya, bu tavuskuşunu gördüğümde erken konuşmuşum dedim. Bu kafasını bir sağa bir sola çeviren tavuskuşunun önünde fotoğraf çektirmek için çırpınan koca koca kadınları görünce çok güldüm ama görüntü o kadar saçmaydı ki çocukların bile fotoğrafını çekmeden kaçtım oradan. Tek fotoğraf bu o da sadece sizin için :p :)

Akıllarısıra kendileri büyüdükleri için Bebek eşyalarını bir bir incelemek çok hoşlarına gitti. Paşa yürüteçleri görünce çok şaşırdı, “Annneee bunun içinde insan nasıl yürür yaaa” dedi durdu Kaldera bebeğine (!) yalancı meme ve biberon almak istedi. :)

Bu fotoğrafa baktıkça arkamda cadıyı bu kadar çok şaşırtacak ne vardı acaba diye düşünüyorum.


Bataryanın bitmesinden önceki son şımarıklıklar…


Ve artık dönme vakti sinyalleri :)

Bu arada kafasındaki bereyi Metrocity Migros’un içinde biz abisine tekerlekli ayakkabılarını alırken küçük cadı kendisi takmış bu durumda bize de parasını ödeyip almak düştü Şimdi nereye gitsek severek takıyor.
Dönüş yolunda baktım ki paşam manzarayı çok beğenmiş cep telefonu ile fotoğraf çekmeye çalışıyor. Telefonla güzel çıkmaz dur ben senin için çekerim paşa’m dedim ve bunlar da oğluşum için :)
YAZININ YORUMLARI

aysegelin
ehehehe ayyy senin bu kiza bitiryorum ben yaaa. Coook tatli. heleki o ilk fotografi yokmuu Oglusunda tatli ama benim izlarla aram daha iyii ))Agacinizda pek sirinmis

mavianne
çocuklar harikabayıldım fotolaracanım yaaa ne şeker bir bakış bu böyle

SeiNeP
aferinn akıllıı çocuklarr yatmadan öncee süt içmeyii ihmall etmiyorlarr kalderaa pembiş pembişş ne tatlıı olmuşş öylee anlaşılann hepiniz açısından çok eğlencelii bir gün olmuşş ^-^

moonsun11
Ben Kaldera’nin sut icerkenki haline bayildim ) Yerim ben onu )Fotograflar harika, iste mululugun resmi bunlar ) Kocaman opucukler )

NnEvV
özlediim ufaklıkları ve seniii , aklıma düştünüüzz keşke bende olsaydıım birlikte gezerdiik dediim ://

biolog77
Güzel bir gün geçirmişsiniz ailecek.sahlepde aklım kaldı:))

Hiç yorum yok: