16 Mart 2009 Pazartesi

HER TATİL BİTER 13/12/2008

3 gün de olsa 30 gün de olsa her tatilin sonu gibi biz de pazar akşamı 18:15 deki denizotobüsü ile tuttuk evimizin yolunu.
İlk günden başlarsak haftanın altı günü 06,30′da kalkmanın verdiği alışkanlıkla uyandım 07,15′e kadar tekrar uyumak üzere savaştım kendimle.
Denizotobüsü iskelesinden dikenli tellerin olduğu (akvaryum denilen yer) plaj sonundaki kayalıklara kadar yürüdüm.
Denizin içine doğru sıralanmış kayaların en sonuncusuna gidip oturdum.



Benim için denizin sesini, balıkçılların yarışını izlemek kadar huzur verebilen başka birşey daha varmıdır diye düşündüm. (Kuzularım hariç :) )
H. Mert kardeşimin dediği gibi yaptım. Elimden makinemi düşürmedim :)) Bu yazıdaki fotoğraflar manzara ağırlıklı olsun kuzuların fotoğrafları için başka yazı yazacağız anlaşılan. O kadar çok çekmişimki…

Buraya bayıldım, ayaklarını uzatıp kitap okumak için süper bir yer.

C Blok balkon manzarasının sadace bir kısmı
Bu çiçeklere baktıkça güzel melek aklıma geldi, fena halde kulaklarını çınlattım. :)

Bu kuş yuvalarından hemen her idari binada mevcuttu


3 öğün yemeğini bu manzara eşliğinde yemek,
çayını kahveni yudumlamak kime iyi gelmez ki?
Küçük kuzunun bu minik kuşları cipsle besleme sevdası yüzünden
az kalsın Denizotobüsünü kaçırıyorduk :D
Oradan ayrılmamıza 2 saat kala bastıran yağmur
ve rüzgar’a karşın bu son demli çaylar içimizi ısıttı..

Ve bu fotoğraf da senin için H. Mert kardeşim :)
YAZININ YORUMLARI

fulya
Ay çok güzel bi yermiş ya ama benim bu aralar böle sessiz yerlere gidesim diil de kalabalıklara karışasım var sıkıntılarımı az da olsa o şekilde unutabiliom ama senin için iyi tabi çalışan insan bayramda anca kafa dinler :)

Erdal ERDOGDU
Eyvallah , güzel bir yere benziyor, babama söyleyeyim bi ara bizi de götürsün. :(
HMERT
Gezmiş, görmüş, son demli çayı da öyle denize doğru içmiş kadar oldum :p elinize ayağınıza ve makinanıza sağlık. Çok teşekkürler. Size yaramıştır zaten de bende bir etki yapacak mı bu dinlenmenin bakalım ;)
kalderavolkan
@Fulyannam; Çalışan insan, çocuklu bayaan, yaşı 30 larda insan, İşte bunlardan sebep sessiz mekan :)
@Kardeşlik; Seni kış zamanı paklamaz yazı bekle :)
@H.mert; Yapar inşallah yapmazsa da bi 3 gün de seni göndeririz kardeşim sorun değil nasıl olsa yollarını öğrendik artık :)
SeiNeP
manzaraa süperr yaa..elindenn fotoraf makinesii düşmemişş apla hakkatten :p ama hepside çok güzel karelerr ellerine sağlık : )



Hiç yorum yok: