24 Mart 2009 Salı

GERÇEK MASALLAR (Bedtime Stories-2008) 17/02/2009

Dün akşam Kaldera’nın anne ve dedeyle akraba ziyaretine gitmesi ve babamızın da iş seyahatinde olması birdaha kolay elde edemeyeceğimiz bir fırsattı. Biz de bu fırsatı Oğluşumla Sinema’ya giderek değerlendirdik. İşten çıkıp servisle derhal Maltepe Carrefour içinde bulunan AFM Cinemalarına gittim. Kuyruğu görünce fena halde korktum, meğer gnctrkcll günüymüş. Şifre Post’unun önündeki kuyruk gerçekten ürkütücüydü :/

Yapım :
2008, ABD
Tür :
Aile / Fantastik / Komedi
Yönetmen :
Adam Shankman
Senaryo :
Tim Herlihy, Matt Lopez
Oyuncular :
Adam Sandler, Keri Russell, Richard Griffiths, Guy Pearce, Courteney Cox, Rob Schneider, Lucy Lawless, Teresa Palmer, Russell Brand, Mikey Post, Zoe Pauliks, Zachary Ferren, Kathryn Joosten, Dana Goodman, Brian Peck, Bob Ross, Abigail Droeger, Annalise Basso, Jonathan Morgan Heit, Matt Jordon, Johntae Lipscomb
Yapımcı :
Adam Sandler, Jack Giarraputo, Andrew Gunn, Garrett Grant
Görüntü Yönetmeni :
Michael Barrett
Müzik :
John Debney
Dağıtım :
UIP Filmcilik
Süre :
1 saat, 39 dk.
Gösterim Tarihi :
6 Şubat 2009

Biletlerimizi alıp eve gittim. Üzerimi değiştirdim ve tekrar Carrefour’a döndük. Önce akşam yemeğimizi yedik. (BOYKOT’a devam…)

Daha sonra oğluş’a söz verdiğim montu aldık ve filmin başlamasına 10 dk kala patlamış mısır kuyruğuna girdik.

O işi de hallettikten sonra koltuklarımıza kurulduk. Hafta içi bir gün ve filmin başlama saati 21:15 olunca salonda yaklaşık 10 kişiydik :) Volkan 15 dakikalık reklam boyunca boş koltuklara bakıp güldü :D Bu kadar sakin bir salonda film izlemek onun için farklı bir eğlence konusu oldu.

Film gerçekten eğlenceliydi. Hele o fare/hamster görülmeye değerdi :) Volkanın kahkahalarla gülmesine neden oldu :D

Benim keyif almam için 2 sebep vardı Skeeter (Adam Sandler) ve Jill (Keri Russell) Filmin künyesini okurken bu iki ismin birarada olduğunu görmek bile gitmem için sebepti. Eğlenceli bir akşam geçirdik oğluşumla. Eve dönene kadar hatırladığı sahneleri tekrarladı durdu sanki ben izlememişim gibi :)

Ve gecenin finali :)
YAZININ YORUMLARI

papatya
yaaaa ankarada sinemaya gittiğimde reklamını görmüştüm,demek vizyona girmiş bile.ben de gitmek itiyorum banaeeeee:)
kuzucuklara bakın yaf,maşallah:)

mavianne
gecenin final fotoğrafına bayıldım :) Allah nazardan korusunharika geçmiş akşamınız

Gülay
yazını okurken ben ne zaman oğlumla sinemaya giderim diye hayal kurmuştum ki….son fotoyu görünce herşeyi unuttum.. bittim…süper yaa… gözlerim doldu. Hatta ıslandı, toz kaçtı da ;((

Hiç yorum yok: