5 Mart 2009 Perşembe

DÖNEMEÇ DEDİĞİN YER ... 30/6/08

Bana göre hayatı seven, kendine değer veren, sevdikleri ve sorumlu oldukları için kendi ruhuna ve bedenine emanet gözü ile bakıp kendini sakınmayı bilen insanlardır her daim yüzündeki "güleçliği" kaybetmeyenlerdir.Bu nedenledir ki beni hiçbir derdi tasası, kaygıları olmayan biri sanmaları. Oysa her insanoğlu ne fırtınalar yaşarda içinde, çare olmayacağını bildiği için başka gemilerden, çare aramaz kendi yolunda gidenlerden.

Ne güzelmiş sevdiğin insanların hayatındaki yerini pekiştirmek, sevdiğin bir filmi izlemek, bulunmaktan hoşlandığın yerlerde olmak. Kendini dinlemeye ihtiyaç duyduğun zamanlarda bunun için imkan bulmak. Birkaç çalıntı saat de olsa kendine zaman ayırmak.
Duygusal olarak yorucu, fazlasıyla gel-git’li, sancıları diş+kulak+doğum sancısı birleşimine eş bir döneme girdim. Ruhen bunu yaşayacak güce sahipmiyim bilinmez, öğrenmenin yolu denemek. Tek dayanağım var o da Dua’m; “Allah’ım hayırlı olanı tez zamanda ver yarabbim. Bilirim ki ne gelirse senden gelir. Hayır da senden şer de. Sen bu kuluna, 2 emanetine layıkı ile görevini yapma gücü ver.” AMİN


Son 2 hafta sonumu yoğun bir şekilde ve her saniye meleklerimle geçirdim. Geçtiğimiz hafta sonu cumartesi de izin aldım. Dayıoğlunun Cuma akşamı kınası, cumartesi düğünü vardı. RABBİM BİR YASTIKTA KOCATSIN. HUZURLA, SAĞLIKLA VE MUTLULUKLA…

Sabırsız kızım alışveriş dönüşü Dayı torunu EGEMEN :)
salatalıkların eve girmesini bekleyemedi :)


Pazar günü can arkadaşımın yakışıklı oğluşu erkek oldu. PAŞAM DÜĞÜNÜNÜ DE GÖRECEĞİMİZ GÜNLERE İNŞALLAH… Onurcan paşam’ın sünneti halasının yazlık evinde yapıldığı için meyve ağaçları ve çeşit çeşit sebzelerin ekili olduğu bahçe benim meleklerimi fazlasıyla heyecanlandırdı. İki meleğimin el ele çilek toplama çalışmalarını izlemek Anne’de göz yaşları... doğal olarak
Hafta içi günlerde ise yaz sıcaklarının vermiş olduğu rahatlıkla akşam yemeklerimiz gayet hafif halledip mutfakta kalma süremizi azaltmış olduğumuz için meleklerimle bol bol yürüyüş yaptık, parklara gittik ve çeşit çeşit dondurmalar tükettik. J Ve tabii her akşam duş :)
Bu arada oğluşum da alçısından kurtuldu. Şimdi daha dikkatli olmaya çalışsak da erkek çocuğu işte...
Bu hafta sonumuzu ise temizlik ve alışverişe ayırdık. Temizlik dediysek “nasıl olsa tadilat başlayacak derine inmeye gerek yok” mantığı ile yapılmış toparlanmadan bahsediyorum J Ve dün kardeşimin gazı ile (bu kızın benim üzerimde fana etkisi var, yönlendirmelerine hayır diyemiyorum J Allahtan hatun zevkli) saçlarımı kestirdim. Omzumdan çok aşağıda olan saçlarım artık ensemi kapatmıyor :) Katalogdan beğendiğimiz sivri kesim saçı oluşturmak için oturduğum koltuktan daha kısa ve benim dalgalı saçlarımın inadı ile oluşmuş yarım buklelerden oluşan bir saç ile kalktım. Ben henüz alışamadım ama (nezaketten mi bilmem:) gören herkezin yakıştırdığı bir saçım var artık. Bide bu saç daha modern görünüyormuş ! ne demekse? :) Aklımda hafta içi bir akşam röfle yaptırmak da var ama önce kendimi hazırlamam gerek. Bir anda bunca değişim benim gibi bir bünyeye doz aşımı yapabilir :)

Aşk Gibi Bir Şey A Lot Like Love (2005) son izlediğim film. Bence çok güzeldi. Romantik Komedi sevenler için izlenesi bir film. Türk yapımı bir şeyler izleyeyim dedim ve PLAJDA ‘yı seyrettim. Bence zaman kaybı. İki erkeğin birbirine yaptığı ağda sahneleri ile dikkat çekmiş ama izlenmesi keyifli zaman geçirmek için bile gerekli olmayan bir filmdi. EMPATİ adlı kitabı okumaya başladım.

640 Sayfa. OLASILIK'ın yazarı ADAM FAWER tarafından yazılmış sürükleyici, macera içerikli bir kitap.Bittiği zaman daha ayrıntılı yazabilirim sanıyorum. Bu arada KÜÇÜK ŞEYLER 2'yi okumaya başladığımdan bahsetmiştim. Ama bir kitap benim elimde 3 günden fazla sürünüyor ise (640 sayfalık bir kitaptan bahsetmiyorum tabii :) o kitap tıkanmıştır benim için ve bir süre kendisi ile arkadaşlığımı kesip daha sonra denemek üzere kitaplığıma kaldırırım. Bu arada işyerimdeki odamda küçük bir kitaplık oluşturmaya başladım. Şimdilik bizden bu kadar. Aslında yazılası çok konu var bizim yaptıklarımız dışında ama bende o güç yok :) Ruhum "tatil" "tatil" çanları çalıyor ama nerdeeee.....

Hiç yorum yok: