13 Mayıs 2013 Pazartesi

SEDEF'LE DOĞAL LEZZETLER

Bu sabah ofise geldiğimde güvenlikten hafta sonu adına bir paket bırakıldığını söylediler. 
Digitürk kanallarından Home TV'de yeni başlayacak olan Sedef İybar'a ait Sedefle Doğal lezzetler programının tanıtımı sebebiyle harika bir hediye göndermişler. 



Paketten dikime hazır toprak, fesleğen tohumları ve tohum üzeri için ayrı bir torbada yine toprak çıktı :) 


Fazla çiçekle, ekimle, dikimle alakam olmasa da ara ara heves ediyorum böyle şeylere :)

Daha önce de çalıştığım bir firmanın anneler günü hediyesi olan domateslerimiz ile böylesi keyifli zamanlar geçirmiştik, hatırlamayanlar için yazımız burada.




Tıpkı tarif edildiği gibi dikimini gerçekleştirdik ve Ataşehir manzaralı pencere önümüze yerleştirdik bakalım, sonucu mutlaka paylaşırım :)


Bu vesile ile, Sn. Sedef İybar'a başarılar, kolaylıklar diliyorum...

5 yorum:

prenses annesi dedi ki...

sonuç ne oldu acaba merak ettim

bademlebuduk dedi ki...

merhaba,
blogumda çekilişime katılmışsınız ama mail adresiniz yok,
Ayrıca tek zorunlu şart olan gfc den takibe de almamışsınız.
Mail ile dönüş yapabilirsiniz bana
bademlebuduk@gmail.com

bademlebuduk dedi ki...

merhaba,
blogumda çekilişime katılmışsınız ama mail adresiniz yok,
Ayrıca tek zorunlu şart olan gfc den takibe de almamışsınız.
Mail ile dönüş yapabilirsiniz bana
bademlebuduk@gmail.com

Prenses Annesi dedi ki...

fesleğenler büüdümü merak etim doğrusu ;)

turkce-dublaj-film-izle dedi ki...

Günaydın Mesajları-İyi Geceler Mesajları-Mesajlar-İyi Geceler-Mesaj

-
Arkadaşa İyi Geceler Mesajları