20 Ekim 2010 Çarşamba

İLAÇ NİYETİNE

Yok yok bu sefer üstünden bir asır geçmeden yazsam iyi olacak.


Malum serde unutkanlık var bir de zaman aşımı olunca unutulmaması gereken o güzelim günleri ayrıntılarıyla hatırlamakta zorlanıyorum zamanla.
Kuzularımı artık dayanamaz biçimde özlemiştim ki güzel Aysultanım "abla cumartesi kahvaltıya bekliyorum" diye msj attı. Mükemmel zamanlama diye buna denir işte :)


Papatyam, aysultanım, güzel menekşem nevv ve gün bitiminde daha önce tanışma fırsatı bulamadığım için üzüldüğüm sevgili mutfak havlusu, kuzularımın oturdukları semtten arkadaşları şerife ve güzel kızı ile harika mamaların masada kendine yer bulmak için savaştığı, sıcacık bir ortamda hem karnımızı hem de ruhumuzu dıyurduk.

Küçük cadının kendi keyfiyle değil benim dürtüklemelerimle uyanmasının verdiği huysuzluğu, son zamanlarda sıkca yaşadığımız "ben büyüğüm küçük değilim" sendromları, "bana gülmeyin" krizleri ablalarının sevgisi, ilgisi karşısında tavan yapsa da kuzularımla olmanın keyfini kaçırabildi mi? Hayır :)

Gönlüme göre eksiklerimiz vardı ama kuzularımı görmek şu yorgun zamanlarıma ilaç gibi geldi ama bana yetmedi. O zaman ne yapmalı? 30 EKİM günü de ben de toplanıp bu ilaçtan bir doz daha almalı :)

Gelmek isteyen, evimizi, gönlümüzü ışıtmak, yüzümüzü güldürmek isteyen herkesi de beklerim, özel davet aramayın :)
TEKRAR TEKRAR ELLERİNE, EMEĞİNE, YÜREĞİNE SAĞLIK GÜZEL KUZU'M :)

3 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

toplu davet yapmış ya, ne diyim ben sana, ne diyceğimi iyi biliyorsun:)))

çook güzel bir gündü. tekrarları yıllarca nasip olur inşallah.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Öncelikle bende tanıştığıma çok ama çok memnun oldum!
Teşekkürler güzel cümlen için ve yorumun için..
Bu arada bende gelmek istiyordum normalde ama sınavlara denk gelebilir demiştim hatırlarsan ama bakalım eğer kısmet olursa hala zorlmaya çalışacağım gibi ama ne yazık ki söz veremiyorum hem cumartesi sabah dersimin olması hemde yaklaşık 10-11 sınavın beni beklemesi:(
Umarım gelebilirim..
selamlar..

Hanife Halil dedi ki...

30 ekim mi dedin?,açık davet mi dedin? değerlendirilecek canımın içi :))