15 Temmuz 2010 Perşembe

MEŞHUR 10 TEMMUZ

Çok sevgili dostlarla Face'de iletişim kurduğumuzdan beri buluşma organizasyonları da orada yapılır oldu. Bizim A M İ N grubu, yani Arzu, Muko, İlkay ve Nazan'dan oluşan dörtlü günleeeer günler öncesinden 10 TEMMUZ günü Gebze'de yani Arzu'mda buluşma kararı aldık. Ne olduysa işte o günden sonra oldu :)

Bu bizim iki sayaç, Muko ve Arzu başladırlar geri sayıma. 10 Temmuz'a 17 gün kaldı, 10 Temmuz'a 10 gün kaldı, 10 Temmuz'a 5 gün kaldı, vs... :D
Sonunda beklenen gün geldi çattı ama İlkay'ım çok mühim bir işi çıktığı için gelemedi, ama aramızadaki varlığını hissettirdi mi? KESİNLİKLE :D


Güne güzel bir kahvaltıyla başlamak istedik ama zaman da kaybetmemeliydik. O nedenle daha önce de bir çok defa gittiğimiz, ama daha kahvaltısını deneme imkanı bulamadığımız bir mekanda süper ötesi bir kahvaltı yaptık. Terasta kahvaltılarımızı beklediğimiz sırada camdan içeri giren minik ziyaretcimiz (bknz:foto :P ) çok acıkmış olan meleklerimi oyaladıktan sonra bizi terk etti.

Yolda miğdesinin bulanmasından şikayet eden meleğim arzu teyzesine ulaştığımızda halsizleşince beni çok korkuttu ama, hafif bir ateşin ardından kısa sürede kendine geldi.


Arzu'm, kalbinin güzelliğini yüzünde taşıyan arkadaşım, harika mamalar hazırlamıştı bizim için.

Canım benim misafirlerini ilk defa ağırlayacağı için günler öncesinden kopyalar toplamaya başlamıştı, hatta bi ara benimle ilgili Papatyam'dan kopya alırken bile gördüm onu :D


Masaya geçmeden önce İlkay'ı aradım,

- "Manyakcım sen yoksun ama ruhun bizimle, 2. tabağımı senin şerefine yiyeceğim :D" dedim :P - "Sen yorma kendini canım, ruhumu gönderdim ben size, postacı kapıyı iki kere çalacak" dedi.

Ben zaten kargo gönderdiğini, o gün elimize ulaşacağını, ama içinden bana birşey çıkmayacağını :P, ben hediyemi buluştuğumuzda alacağımı biliyordum :D

Tam biz ilk çaylarımızın ortasındaydık ve POSTACI KAPIYI İKİ KERE ÇALDI :) valla şaka gibiydi. O saaten sonra ne yemekler vardı bizimkilerin aklında ne de masa :) Şu bizim planlanmayan buluşmada "ahhh bu kırmızı tül nerelerde karşıma çıkacak kimbilir" dediğim güzellik varya, işte o taaa gebzelerde bile buldu beni :D

Kolinin içeriği burada :)


Bol bol fotoğraf çektik, sayılamayacak kadar çok kahkaha attık, nice güzel anıları paylaştık, bilgi transferi yaptık, :) kocaman kocaman sarıldık.

Ve malesef zaman denen şey hiiç gözümüzün yaşına bakmadan aktı gitti, bize de tadı damağımızda bir buluşma, yüreğimizde şimdiden özlem bıraktı.

BLOG DÜNYASININ BANA KAZANDIRDIĞI BİRBİRİNDEN DEĞERLİ 4 İNSAN, SİZİ TAHMİN BİLE EDEMEYECEĞİNİZ KADAR ÇOK SEVİYORUM...

9 yorum:

çatı katı dedi ki...

yaa yaa sen o mamalara bensiz gömülürseeeen öyle boğazına dizerim nihohahahaha :P aslanım postacı beee nası ayarlamış tam dakkasını 1 numaralı kankamdır artık kendisi :))
şaka bi yana canım çok güzel anlatmışsın çok beğendim :)
adam gibi adamsın diyeceğim uygun olmayacak :)) kadın gibi kadınsın benim canımsın diyeyim sen anla ne demek istediğimi :))
vee diğer hatunlar :)işte olmak istediğim ortam,grup bu hepinizi seviyorum ve gururla söylüyorum ben bir AMİN'ciyiim :)) adımızdan belli ne olduğumuz hıh :P

PAPATYA PRENSES dedi ki...

kimse benden değerli olamaz :P

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Onu bunu bilmem de yüzünde huzur var ya buna oh be dedim anladın sen onu bebeğim

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Manyakcım, sensiz tadı buruk bir buluşma oldu ama, en kısa zamanda telafi edeceğizdir :) CANIMSIN...
@Papatya'M; O'na ne şüphe :P
@SD; Anladım kanka anladım, ve evet HUZURLUYUM ÇOK ŞÜKÜR :) Seviyorum seni...

muko dedi ki...

oyy canım yaaa nede güzel anlatmışssın:)
ne çok saydık ama son dkları sayamdığım için üzgünüm uyuzcumm:P
seni seviyorumm darısı bizim evdeki buluşmaya inşşş:)
komacann öptümmmmm

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

ne güzel bir gün olmuş sık sık tekrarlanması dilerklerimle...

utkunun annesi dedi ki...

Ne kadar güzel ne kadar içten dostluklar kazandırmış blok sizlere ne mutlu sizin adınıza çok sevindim.Umarım benimde ileride bloğumda yazabileceğim dostluklarım olur.Amiiiinnnn

Hanife Halil dedi ki...

12 günlük gecikmeyle okuduğum için özür dileyerek başlıyorum bu yoruma.Malumunuz üzere 10 gündür gezmelerdeyim,çoook şey kaçırmışım kusuruma bakılmaz inşallah.Canımcım Nazancım,güzel yorumun için,samimiyetin için,güzel bakan gülümseyen gözlerin için,en önemlisi yakınlığın için çoook teşekkürler.Sizi karşıma çıkardığı ve bizi birbirimize yakın kıldığı için Rabbime ne kadar şükretsem az.Yüzündeki huzura az birazda olsa sebep olduysak ne mutlu bizlere.Daha uzun yorumlarda buluşmak dileğiyle,A M İ N 'ciler sizi çoook seviyoruuum.Ankara'dan selamlar,sevgiler...

MAVİANNE dedi ki...

bu güzel günlerde en kısa şey zaman hiç yetmez
canım epeydir bloğuna giremiyordum sorun yaşıyordum
şimdi girebildim neyse ki
o güzel prenses hiç hasta olmasın
öptüm seni