4 Temmuz 2010 Pazar

KIRMIZI-LACİVERT-BEYAZ

Biliyorum son zamanlarda sadece TEŞEKKÜR postları yazıyorum ama şu sıralar "benim adım hıdır, elimden gelen budur" modundayım :)



Tanıdığı sandığım insanları yeniden keşfediyorum, hayat denen tek dişi kalmış canavardan özgürlüğümü ve huzurumu geri almaya çalışıyorum, iki farklı, cinste, yaşta ve fıtratta yaratılmış meleği elimden geldiğince düzgün şekillendirmeye çalışıyorum, vs. vs.

Bunları şikayet yada bahane adına yazmıyorum ASLA, ama arada yazarken yada biriyle konuşurken, sesli düşünmek gibi, terapi gibi kendime ayna tutmak iyi geliyor :) İnsan içinde yaşarken olayları çok da sağlıklı değerlendiremiyor çünkü.

Neyse konumuza dönelim, PAPATYA kuzum hayatımda "vazgeçilmez" değeri olanlardan biridir. Üzüntüsü üzüntüm, mutluluğu mutluluğum olacak kadarından. Çarşamba günü Kadıköy'e ineceğini söyledi, "sen git belki ben de gelirim bi ara" dedim, ofiste işlerimi hafifletip yan yan can sıkıntısına doğru kaymaya başlayınca atladım gittim yanına. Küçükhanım'ın işi henüz bitmediği için biraz oyalanmam gerekti. 3-5 mağaza gezip ofiste rahat giyinebilme özgürlüğümü dibine kadar kullanabilmek adına 2-3 tane tişört aldım kendime, rengini beğendiğim bir tane de kuzum'a :) Biraz sohbet, epey özlem giderme, eskiler, yeniler, hatırlanası ve unutulası hatıralar, bir bardak miss gibi çay eşliğinde bir bir denize döküldü.

Maharetli kuzum yine emeğini konuşturduğu harika hediyeler getirmişti bana. Şurada bahsettiğim ayakkabılarımı görünce "abla ben sana buna uygun çanta aldım" demişti. Sağolsun çantanın yanına harika bir taç ve bir de broş yapmış aynı renkte. Görünce bayıldım, kullanmak içn sabırsızlanıyordum ki cumartesi günü meleklerimle dışarı çıkarken hepsini üzerimde taşıdım :)

TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL KUZU'M, SENİ SEVİYORUM, VARLIĞINI SEVİYORUM, HUYSUZLUKLARINI SEVİYORUM :)

2 yorum:

Sevtap dedi ki...

Tatlıçok şıksın kırmızı-lacivert-beyaz ile.Tatlım Miraç Kandilin Mübarek Olsun

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben de seni çok seviyorum ablacım. iyi ki varsın, iyiki hayatımdasın.

güle güle iyi günlerde kullan inşallah.