15 Nisan 2010 Perşembe

TURKUAZOO VE PANORAMA 1453

Bugün paşamın okul gezisi sebebiyle İstanbulda yaşamanın nimetlerinden faydalandık.

Okulun yaptığı program gereği önce Turkuazoo ziyaret edildi daha sonra Panorama 1453 Müzesine geçtik.

Tercihlerin her ikisi de birbirinden güzel yerler olduğu için melek ve ben de bu ışıl ışıl günde abimizin peşine takıldık :P

Başka okullar da olduğundan fazlası ile yorucu ve gürültülüydü ama gerçekten çok güzeldi.

Yazacak pek fazla birşey yok aslında, imkanınız varsa mutlaka gidin derim. Volkan özellikle Panorama 1453'den o kadar etkilendi ki, çocuklara dönüş yolunda mutlaka bir kez daha getireceğ sözü vermek zorunda kaldım :)







Ahhh Panorama 1453 mükemmel ötesiydi...


4 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bi götüren olsa giderdik bizde hıh

neval dedi ki...

biz de gittik tukazoo da tünel de gezerken sizin de başınız bi tuhaf oldumu baliklara bakmaktan?

Benhurum dedi ki...

Ohh ben severim bu kuzularııı, ne de güzel eğlenmiş canlarımm...

Stil Direktoru dedi ki...

Hastalıklarla uğraşıyordum ancak geldim balım ama seni iyi gördüm ye bu bana yeter