4 Mart 2010 Perşembe

YA HERŞEYİM YA HİÇİM

Şu sıralar kayıplarda gibiyim değil mi?

Öyle değil işte?

Fiziken hayattayım, yiyorum, içiyorum, geziyorum, çalışıyorum.

Yani yaşıyorum, (!)

Ama ruhum sanki çoktan teslimiyetini yapmış,

Hayat koşturmacasını sonlandırmış gibi,

Tam teşekküllle teslimiyet hali ile,

Ortalarda sürüklenmekte,

İçersinde bulunduğu bedene esir etmiş kendini,

O nereye sürüklerse, diğeri oraya gitmekte...



YA HERŞEYİM YA HİÇİM,


SORMA DÜNYA NE BİÇİM,


BİR KÖR DÜĞÜM Kİ İÇİM,


ÇÖZDÜKÇE DOLANIYOR...


Dinlemek için ŞURAYA...

4 yorum:

Aysultan... dedi ki...

Ablacım ne bu hal :((
yapma kendine bunu, yakında inşallah çıkarsın bu ruh halinden herşey çok güzel olucak:))

^zeynep^ dedi ki...

ben bu sarkiyi cok severim ama senin böyle hissetmene üzüldüm simdi.
Belkide kisa bir süre kendinle basbasa kalip, yenilenmen lazim.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

iyi olcak. herşey güzel olacak. dünyanın tüm iyiliklerini hak eden güzel hatunum benim

Suzy dedi ki...

hmmm, ne olmuş anneciğe bakalım. Kaç zamandır görüşmüyoruz diye koymuveriverdin kuşum. (artık nasıl kelimeyse:) hahaa:)